Moderator: Moderafo's
Merisja schreef:ajl: hoe doe jij het met je werk dan als je zieken hebt? Of kun jij makkelijk thuis werken? Ik vind dat zelf best wel lastig, je kunt niet zomaar thuisblijven als je kind ziek is! Gelukkig zijn onze kinderen erg weinig ziek en tot nu toe zijn ze ook alleen nog maar echt ziek geweest op mijn vrije dagen of de vrije dagen van mijn man. Bij nood kunnen ze als ze ziek zijn ook wel een dagje naar mijn ouders, maar het liefst ben je toch zelf bij ze als ze ziek zijn! Tenminste, ik wel
Jannoek schreef: Het is wel eens eerder ter sprake gekomen, maar wanneer laten jullie je kind kennis maken met het potje? Floris geeft meestal heel duidelijk aan dat hij moet plassen of poepen, maar dan wel heel last minute
Nu 3x op een potje gezet, en 2x ook daadwerkelijk geplast. Wat is handig om daar mee om te gaan?
T is niet dat ik al heel per se wil dat hij zindelijk wordt, maar een beetje oefenen lijkt me wel wat..
paprikameisje2 schreef:k heb al eerder gewaarschuwd tegen klokzindelijkheid!! probeer ook de blaastraining vol te houden van plas ophouden anders krijgen ze daar straks last van als ze vier vijf jaar zijn!!f Ik heb het in mijn nabije omgeving een aantal keer nu meegemaakt.. en dat traject is neit prettig!! en eenvoudig...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten