Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Yael schreef:
Hoe zit het dan met de Jechonia vloek?
schaapje schreef:Kan me de negatieve reacties van wilsofie en faramir wel voorstellen hun denominatie staat ook op deze site.![]()
="marin", Ik vermoed, dat het uitgangspunt van jou gedachten t.a.v. van de Godheid (die wij als Zoon van God hebben leren kennen, de Here Jezus) geheel afwijkt dan dat Gods Woord het beschrijft.
Wilsophie schreef:
De Here Jezus was officieel maar 3 jaar tijdens Zijn bediening operationeel en actief onder het Joodse volk en in Galilea daarvoor weten wij via de Bijbel nauwelijks iets over Zijn verblijf wat w.s. in het buitenland is geweest.
Wilsophie schreef:
De Here Jezus was officieel maar 3 jaar tijdens Zijn bediening operationeel en actief onder het Joodse volk en in Galilea daarvoor weten wij via de Bijbel nauwelijks iets over Zijn verblijf wat w.s. in het buitenland is geweest.
schelpje3 schreef:Is wel eens meer aan de orde geweest hier, in Engeland. Het spijt me zeer, maar ik geloof dat niet.
Die 3 jaar vind ik trouwens ook niet aannemelijk.
De aarde zag er in destijds trouwens heel anders uit, de continenten lagen verdeeld volgens de kaarten en naar mijn weten was Rome (Italië) het verst van Israël verwijderd als reisdoel. Dat kunnen we lezen in de boeken die over Paulus gaan.
Lichtzwaard schreef:Ikzelf geloof dat Jezus God is. Nergens in de bijbel staat dat Jezus geschapen is. Wèl dat Hij de eerstgeborene is, en de oorsprong van de schepping.-----CITAAT.
Juist en niet anders dan dat ---------hen die anders leren misleiden mensen.
schaapje schreef:Kan me de negatieve reacties van wilsofie en faramir wel voorstellen hun denominatie staat ook op deze site.![]()
blijblij schreef:Paulus wilde nog wel naar Spanje gaan, maar dat is er niet van gekomen.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten