Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Evelien, waar ik trouwens ook nog aan dacht: vaak voeden schijnt ook niet echt bevorderlijk te zijn. Altijd als Frederiek huilde dacht ik: ze wil drinken. Dus steeds laten drinken. Maar dan heeft de maag helemaal geen kans om rust te krijgen. Maargoed, toen ze na 2 weken medicijnen wel nog vaak dronk, omdat ze anders bleef huilen (niet meer van de pijn dus, maar echt van de honger), gaf ik wel elke 2 uur, maar het schijnt beter te zijn om het te beperken, en niet een voeding geven, en een half uurtje later nog een beetje ofzo.
Evelien schreef:Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en de waarnemende huisarts gebeld. Maar wat een *piep* van een vent is dat zeg.![]()
![]()
Hele verhalen dat hij nog te jong is om (verborgen) reflux te hebben, dat moet eerst door de KA onderzocht worden maar omdat hij nog maar 4 weken is kan dat niet. Bladiebladie. Ik moet het maar met m'n eigen huisarts over leggen.
Ik zeg: tsja die is er pas volgende week weer. Ja dat is niet anders mevrouw.![]()
Ik krijg wel medicijnen, maar wat voor? geen idee. We zullen het vanmiddag zien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten