@AG wat heftig, pff! Lijkt me echt enorm schrikken. Vervelend dat ze geen reden hebben gevonden. Hoop voor jullie dat het eenmalig was!
@Evelien fijn dat er een oorzaak is gevonden! Wat indikken betreft: Hier gaf de kinderarts aan dat dat absoluut geen aanrader is met borstvoeding, maar dat het juist averechts kan werken... Wij hebben het uiteindelijk dus niet gedaan.
Hier 3 verschillende soorten medicijnen gebruikt, als laatste Nexium, met de beste ervaringen.
Meneertje spuugt nog steeds veel, en er komt ook veel omhoog wat weer terug geslikt wordt. We zijn alleen wel met de medicatie gestopt omdat hij er geen last meer van heeft gelukkig!
Spugen zelf is wel vervelend, maar gelukkig bestaan er wasmachines

. Spugen na een fruithapje is alleen wel enorm vervelend.

(één voordeel: dat ruikt minder zuur

)
@MissF wat vroeg, tandjes! (ik denk de hele tijd dat Frederiek nog maar net geboren is, maar ze is natuurlijk ook al weer bijna vier maanden

).
Hier volgens mij ook een doorkomend tandje, je ziet 'm echt zitten, maar hij heeft er verder geen last van, alleen kwijlen en alles in z'n mond stoppen, maar dat is al wel een maand zo.
@schoolkeuze wát bizar dat een school zoiets verplicht. Ga me er nog maar niet druk om maken

. Refo school staat hier 100m verder op, maar heeft niet onze voorkeur. CGK/GKV school staat aan de andere kant van de stad. Maar omdat ik niet weet of we hier dan nog wonen zien we tegen de tijd dat Floris 4 wordt wel verder

.
@foto's: Prachtige kids!
Wij zijn net terug van een weekje Italië. Wat was dat heerlijk! Floris is ontzettend lief geweest, ook onderweg in de auto. Hij heeft veel geslapen en veel gespeeld met een lege fles.

Ook op de vakantie ging het super goed. Hij heeft 2x tot 5 uur doorgeslapen, hoop dat het doorslapen er nu aan gaat komen!
Verder gaat het super goed met in slaap vallen, als hij z'n speen maar heeft.
Dat was eerder nog wel eens lastig, dan legden we hem pas in bed als hij sliep omdat hij alles bij elkaar schreeuwde...
Nu is het voeden, even knuffelen, pyjama aan, bidden, muziekje aan, speen in de mond, knuffel in de hand, kusje, licht uit en hij gaat slapen. Heerlijk!

En wat kreeg hij een aandacht van de Italianen, zo leuk! Hij lachte naar iedereen, en iedereen vond 'm leuk. Oei, wat was (ben

) ik trots!
Bij deze, ons lachebekkie: