Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Evelien, waar ik trouwens ook nog aan dacht: vaak voeden schijnt ook niet echt bevorderlijk te zijn. Altijd als Frederiek huilde dacht ik: ze wil drinken. Dus steeds laten drinken. Maar dan heeft de maag helemaal geen kans om rust te krijgen. Maargoed, toen ze na 2 weken medicijnen wel nog vaak dronk, omdat ze anders bleef huilen (niet meer van de pijn dus, maar echt van de honger), gaf ik wel elke 2 uur, maar het schijnt beter te zijn om het te beperken, en niet een voeding geven, en een half uurtje later nog een beetje ofzo.
(één voordeel: dat ruikt minder zuur
)
Ook op de vakantie ging het super goed. Hij heeft 2x tot 5 uur doorgeslapen, hoop dat het doorslapen er nu aan gaat komen! 

Hele verhalen dat hij nog te jong is om (verborgen) reflux te hebben, dat moet eerst door de KA onderzocht worden maar omdat hij nog maar 4 weken is kan dat niet. Bladiebladie. Ik moet het maar met m'n eigen huisarts over leggen.
Evelien schreef:Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en de waarnemende huisarts gebeld. Maar wat een *piep* van een vent is dat zeg.![]()
![]()
Hele verhalen dat hij nog te jong is om (verborgen) reflux te hebben, dat moet eerst door de KA onderzocht worden maar omdat hij nog maar 4 weken is kan dat niet. Bladiebladie. Ik moet het maar met m'n eigen huisarts over leggen.
Ik zeg: tsja die is er pas volgende week weer. Ja dat is niet anders mevrouw.![]()
Ik krijg wel medicijnen, maar wat voor? geen idee. We zullen het vanmiddag zien.

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 129 gasten