Maar met een droom is het prettige, dat je dan uit de droom kunt stappen. Dan ben je meteen van het probleem af.
 Maar met een droom is het prettige, dat je dan uit de droom kunt stappen. Dan ben je meteen van het probleem af. 
Moderators: johannes1, Moderafo's

De dag duurde ook heeel erg lang, ik dacht dat we naar huis gingen maar toen bleek het nog maar etenspauze te zijn.
 De dag duurde ook heeel erg lang, ik dacht dat we naar huis gingen maar toen bleek het nog maar etenspauze te zijn.

. Dus ging ik op de achterbank zitten en dat ging een stuk beter dan verwacht!
. Dus ging ik op de achterbank zitten en dat ging een stuk beter dan verwacht!

De vragen waarop geantwoord wordt waren heel vreemd en ook moest er 4x geantwoord worden (3x elk apart, 1x gezamelijk).
  De vragen waarop geantwoord wordt waren heel vreemd en ook moest er 4x geantwoord worden (3x elk apart, 1x gezamelijk).

nette schreef:ik droomde pas, dat ik zwanger was, terwijl ik helemaal geen vriend heb, en ook nooit gehad
ik vond dan ook wel vreemd,
schelpje3 schreef:nette schreef:ik droomde pas, dat ik zwanger was, terwijl ik helemaal geen vriend heb, en ook nooit gehad
ik vond dan ook wel vreemd,
Ik heb ver voor mijn trouwen gedroomd dat ik een zoon baarde. Ik kon jarenlang dat gezichtje voor me zien. Ik had hem zo kunnen uittekenen (alleen kan ik niet tekenen, anders had ik het zeker gedaan) Toen mijn oudste geboren werd, een zoon, keek ik meteen, nee, hij leek totaal niet op dat kind.
Maar toen de 3e geboren werd, was het herkenning, zo bizar.
Sommige dromen blijven je leven lang bij.

het was een hele aparte droom, en dat ik toen dacht aan me zus met de 2 kinderen, en het ongeboren kind(ze is zwanger) dat die boven waren.
  het was een hele aparte droom, en dat ik toen dacht aan me zus met de 2 kinderen, en het ongeboren kind(ze is zwanger) dat die boven waren. ) en kwam daar om te winkelen, want het was in een  winkelcentrum(alles liep een beetje door elkaar) en ik dacht oja die winkel is er niet meer. en later ging ik op eens naar een soort zwemles. het was echt een hele aparte droom, en liep van het 1 in andere over, ik heb in me droom ook nog in 2 winkels gewerkt, allebei kwam ik voor de 1e keer. en in eentje, werkte een meisje uit onze kerk, die eigelijk engels op de middelbare school geeft. tja ik kan ook vreemd dromen, en mijn dromen lopen echt vaak van het 1 in het ander over zonder verband
 ) en kwam daar om te winkelen, want het was in een  winkelcentrum(alles liep een beetje door elkaar) en ik dacht oja die winkel is er niet meer. en later ging ik op eens naar een soort zwemles. het was echt een hele aparte droom, en liep van het 1 in andere over, ik heb in me droom ook nog in 2 winkels gewerkt, allebei kwam ik voor de 1e keer. en in eentje, werkte een meisje uit onze kerk, die eigelijk engels op de middelbare school geeft. tja ik kan ook vreemd dromen, en mijn dromen lopen echt vaak van het 1 in het ander over zonder verband
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten