schelpje3 schreef:nette schreef:ik droomde pas, dat ik zwanger was, terwijl ik helemaal geen vriend heb, en ook nooit gehad
ik vond dan ook wel vreemd,
Ik heb ver voor mijn trouwen gedroomd dat ik een zoon baarde. Ik kon jarenlang dat gezichtje voor me zien. Ik had hem zo kunnen uittekenen (alleen kan ik niet tekenen, anders had ik het zeker gedaan) Toen mijn oudste geboren werd, een zoon, keek ik meteen, nee, hij leek totaal niet op dat kind.
Maar toen de 3e geboren werd, was het herkenning, zo bizar.
Sommige dromen blijven je leven lang bij.
grappig
ik droomde vannacht
dat me schoonzus in een huis was met haar dochter, en dat er ook nog een jongtje kwam spelen
endat ik in het huis ernaast zat, en toen het huis ontploftje, waar me schoonzus was, en dat me vader er naar toe was precies toen, omdat hij zag dat er iets fouts was.
en dat ze allemaal overleden

het was een hele aparte droom, en dat ik toen dacht aan me zus met de 2 kinderen, en het ongeboren kind(ze is zwanger) dat die boven waren.
en dat je in het huis liep, en opeens was de helft van het huis helemaal afgebrokkeld door die ontploffing, maar het was er ook leeg(alles was wel snel opgeruimd

) en kwam daar om te winkelen, want het was in een winkelcentrum(alles liep een beetje door elkaar) en ik dacht oja die winkel is er niet meer. en later ging ik op eens naar een soort zwemles. het was echt een hele aparte droom, en liep van het 1 in andere over, ik heb in me droom ook nog in 2 winkels gewerkt, allebei kwam ik voor de 1e keer. en in eentje, werkte een meisje uit onze kerk, die eigelijk engels op de middelbare school geeft. tja ik kan ook vreemd dromen, en mijn dromen lopen echt vaak van het 1 in het ander over zonder verband