Wauw, mooie foto's Em en Jannoek!
Ik weet niet meer of mensen hun hand op mijn buik legden bij de zwangerschap van Jurian, maar op dit moment zou ik me er niet zo druk om kunnen maken. Het is maar een buik

Net als dat mensen aan Jurian zitten, hij gaat vanzelf wel gillen als hij het niet fijn zou vinden. Nu is hij ook wel een kind dat geniet van aandacht, als je een wat bang kind hebt, lijkt het me minder fijn ja. Kusjes geven enzo vind ik ook geen probleem, hij is bijdehand genoeg om 'nee' te roepen als hij neit wil, en dat doet hij heus wel. Een handje geven vind ik sowieso wel beleefd, dat moet hij soms gewoon van me. Kusjes hoeven niet, een handje geven als je naar bed gaat wel. Bij hem is het vaak een high five voor alle aanwezigen, ook goed.
Ik zit trouwens nog steeds aan de 2,5 kilo erbij, nu met bijna 16 weken. Echt fijn, het voelt echt goed. Nu heb ik een broek aan maat 40, wel positie, maar hij is echt te groot. Gister had ik em aan met werken, met een pieper en telefoon in de broekzakken, en ik bleef hijsen

Da's ook niet ideaal. Maar wel fijn dat ik niet te snel aankom, dan hoeft het erna ook niet allemaal er meer af
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...