Moderator: Moderafo's

Jannoek schreef:en ook hoeveel kinderen we willen

LauraC schreef:Jannoek schreef:en ook hoeveel kinderen we willen
Gewoon iets exorbitant hoogs zeggen. Ik zei altijd 11

) foto verwijderd zie ik
 ) foto verwijderd zie ik 
 , formaat was niet helemaal de bedoeling, nu ietsje beter. Dat heb je als je nooit foto's plaatst, maar ik snap het nu...
, formaat was niet helemaal de bedoeling, nu ietsje beter. Dat heb je als je nooit foto's plaatst, maar ik snap het nu...  
  Net als dat mensen aan Jurian zitten, hij gaat vanzelf wel gillen als hij het niet fijn zou vinden. Nu is hij ook wel een kind dat geniet van aandacht, als je een wat bang kind hebt, lijkt het me minder fijn ja. Kusjes geven enzo vind ik ook geen probleem, hij is bijdehand genoeg om 'nee' te roepen als hij neit wil, en dat doet hij heus wel. Een handje geven vind ik sowieso wel beleefd, dat moet hij soms gewoon van me. Kusjes hoeven niet, een handje geven als je naar bed gaat wel. Bij hem is het vaak een high five voor alle aanwezigen, ook goed.
 Net als dat mensen aan Jurian zitten, hij gaat vanzelf wel gillen als hij het niet fijn zou vinden. Nu is hij ook wel een kind dat geniet van aandacht, als je een wat bang kind hebt, lijkt het me minder fijn ja. Kusjes geven enzo vind ik ook geen probleem, hij is bijdehand genoeg om 'nee' te roepen als hij neit wil, en dat doet hij heus wel. Een handje geven vind ik sowieso wel beleefd, dat moet hij soms gewoon van me. Kusjes hoeven niet, een handje geven als je naar bed gaat wel. Bij hem is het vaak een high five voor alle aanwezigen, ook goed.  Da's ook niet ideaal. Maar wel fijn dat ik niet te snel aankom, dan hoeft het erna ook niet allemaal er meer af
 Da's ook niet ideaal. Maar wel fijn dat ik niet te snel aankom, dan hoeft het erna ook niet allemaal er meer af

) Hoop maar dat het ergens tussen het geboorte gewicht van mij (6 pond) en m'n man inkomt dan
 ) Hoop maar dat het ergens tussen het geboorte gewicht van mij (6 pond) en m'n man inkomt dan   

petra85 schreef:jaantje: Dank je, ken je m'n schoonzus dan?

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 389 gasten