Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Nina87
Sergeant
Sergeant

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Nina87 » 18 aug 2010 11:58

Zou leuk zijn als het goed bevalt LeChat, volgens mij kun je best wel wat besparen door via MP te kopen. Heb het zelf ook nog nooit gedaan maar als ik straks weer in NL woon misschien toch maar eens proberen.

Ik heb van de week op internet een spijkerbroek besteld bij mijn favoriete winkel. Het is hetzelfde model wat ik al eerder had gekocht maar die zit zo goed dat ik er nog wel een van wil hebben :oops:. Ik vind het altijd heel moeilijk om een goed passende spijkerbroek te vinden dus nu ik er eindelijk een heb gevonden heb ik er meteen nog maar een gekocht voordat ze weer uit de collectie gaan. Hoef ik voorlopig niet meer op zoek, want als ik ergens een hekel aan heb is het spijkerbroeken passen.
Weak is the effort of my heart,
And cold my warmest thought;
But when I see Thee as Thou art,
I’ll praise Thee as I ought.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 18 aug 2010 15:23

Al eens bij de Miss Etam gekeken? Die hebben een handig maatsysteem. Met Jo'tje is het ook altijd lastig spijkerbroeken shoppen, maar daar zijn we recent met vlag en wimpel geslaagd!
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

nita
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor nita » 18 aug 2010 15:46

bedankt voor jullie reacties!!

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 18 aug 2010 16:21

Marnix schreef:Al eens bij de Miss Etam gekeken? Die hebben een handig maatsysteem. Met Jo'tje is het ook altijd lastig spijkerbroeken shoppen, maar daar zijn we recent met vlag en wimpel geslaagd!

WE ? ben jij die man met alle tassen op schoot op een krukje bij de kleedkamers ? :lol:

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 18 aug 2010 16:23

Juist leuk toch? Mijn man gaat ook vaak mee, mits het niet te lang duurt, maar dan kan hij in elk geval meteen zeggen of 'ie iets wel of niet mooi vindt :wink: (als hij niet meegaat is het risico dat hij iets niet leuk vindt, nou dikke pech dan 8)). Zijn hobby is shoppen voor kleding in elk geval niet, wat dat betreft hield mijn pa het langer vol... :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 18 aug 2010 16:26

Ik ga altijd alleen.
Het schijnt altijd goed te zijn wat ik koop, krijg nooit commentaar, soms dat het leuk is.
O, dus als hij niets zegt, vindtie het niks :wink:

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 19 aug 2010 09:18

schelpje3 schreef:
Marnix schreef:Al eens bij de Miss Etam gekeken? Die hebben een handig maatsysteem. Met Jo'tje is het ook altijd lastig spijkerbroeken shoppen, maar daar zijn we recent met vlag en wimpel geslaagd!

WE ? ben jij die man met alle tassen op schoot op een krukje bij de kleedkamers ? :lol:

Nee, ik ben de man die, terwijl de vrouw aan het passen is bijpassende kledingstukken gaat zoeken en alternatieven.... 3 spijkerbroeken passen... en dan zoek ik nog even evrder, anticipeer ik op hoe de eerste 3 passen etc. En daarnaast hou ik natuurlijk de uitgaven en de totale winkeltijd een beetje onder controle :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 19 aug 2010 11:07

Ik ga liever met mijn moeder. Die zegt tenminste eerlijk wat ze ervan vindt. Al hebben we niet helemaal dezelfde smaak qua kleding voor mij.Zij ziet me liever in jurkjes en wijde pantalons met jasjes erop, dat vind ik ook heel leuk, maar niet altijd. Ik hou ook van korte strakke rokjes en wat strakkere broeken.
Mijn man zegt toch niet eerlijk wat hij vindt, en vindt alles al snel best. Hij heeft gewoon niet zo'n uitgesproken mening daarover.

Ik heb net voor Jurian weer wat gekocht. Ik had een bon voor 1 kledingstuk voor 5 euro bij Shoeby, de uitverkoopartikelen dan. Dus ik ben er even heen gegaan, en nu een hele mooie wat wijdere spijkerbroek en een roze/wit gestreepte polo (oei oei, dat vind mijn man vreselijk) voor 10 euro. Normaal gesproken 44 euro :D Meteen bij de hema 2 basic witte shirtjes met lange mouwen, zodat hij de polo ook in de winter gewoon aan kan
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

*Annette*
Majoor
Majoor

Kleding enzo... (3)

Berichtdoor *Annette* » 19 aug 2010 14:47

Wij krijgen hier kan wel zeggen nooit kleding, kleding die niet meer gedrag wordt/teklein is gaat bijna altijd in de ton. We zouden ook niet weten aan wie we het geven moeten. Al kopen we vaak ook niet dure kleding, na 1 of 2 seizoenen gedragen te hebben is het mooie eraf en kan het ook weg.

Morgen nog maar eens even op zoek naar 'n spijkerrokje en wat leuke shirts met lange mouwen. Weet niet meer wie laatst de tip gaf over steppin'out maar die zit hier niet in de buurt. Had ook nog even op MP gezocht, kwam daar wel een leuke advertentie tegen van een winkel. Maar even een mailtje heen gestuurd voor de website, misschien staat daar wel 'n leuke spijkerrokje tussen. Heb er wel 1 maar die is wat meer voor de winter, staat ook veel leuker met laarzen dan nu met blote benen.

In de herfst mag ik graag een spijkerrokje aan hebben, met truitje of polo en daar gewoon 'n wit shirt met lange mouwen onder.
Wat de toekomst brengen moge........

Nina87
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Nina87 » 19 aug 2010 16:12

@ Marnix: ik ben weleens bij Miss Etam geweest maar dat is juist een van de winkels waar ze geen spijkerbroeken in mijn maat hebben. De laatste keer iig niet, dat is al wel een poos geleden. Het 'probleem' bij mij is dat ik lange benen heb maar wel een kleine maat. De lengtematen voor broeken beginnen vaak pas vanaf een grotere maat dus dan pas ik ze niet. Dit heb ik ook bij de H&M en Zara etc, dus goedkope broeken zitten er voor mij meestal niet in.
Weak is the effort of my heart,
And cold my warmest thought;
But when I see Thee as Thou art,
I’ll praise Thee as I ought.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 19 aug 2010 16:21

MissF schreef:Mijn man zegt toch niet eerlijk wat hij vindt, en vindt alles al snel best. Hij heeft gewoon niet zo'n uitgesproken mening daarover.
ja hier nog één :mrgreen: m'n man vindt ook alles best en zegt al snel: "Ja schat, staat je goed." terwijl ik dan toch twijfel...... "Nee schat, staat je goed!" ](*,)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

nita
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor nita » 19 aug 2010 22:57

*Annette* schreef:Wij krijgen hier kan wel zeggen nooit kleding, kleding die niet meer gedrag wordt/teklein is gaat bijna altijd in de ton. We zouden ook niet weten aan wie we het geven moeten. Al kopen we vaak ook niet dure kleding, na 1 of 2 seizoenen gedragen te hebben is het mooie eraf en kan het ook weg.

Morgen nog maar eens even op zoek naar 'n spijkerrokje en wat leuke shirts met lange mouwen. Weet niet meer wie laatst de tip gaf over steppin'out maar die zit hier niet in de buurt. Had ook nog even op MP gezocht, kwam daar wel een leuke advertentie tegen van een winkel. Maar even een mailtje heen gestuurd voor de website, misschien staat daar wel 'n leuke spijkerrokje tussen. Heb er wel 1 maar die is wat meer voor de winter, staat ook veel leuker met laarzen dan nu met blote benen.

In de herfst mag ik graag een spijkerrokje aan hebben, met truitje of polo en daar gewoon 'n wit shirt met lange mouwen onder.

jij woont toch op flakkee? in sommelsdijk op de dorpsweg zit een winkel waar ze 2e hands kleding verkopen, daar ben ik vaak genoeg leuk geslaagd. Dr hangt daar echt van alles..

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 22 aug 2010 16:15

*Annet* woont op Flakkee, *Annette* niet.. :wink: Is ook wel verwarrend :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 22 aug 2010 20:16

:mrgreen:

bedankt voor de tip. Heb van de week nog een leuk rokje voor € 3,00 gekocht bij Seelsjop aan die dijk, hoe heet dat daar, waar je langs rijdt als je naar de markt gaat.
ja, dat is mijn mening dan he.....

*Annette*
Majoor
Majoor

Kleding enzo... (3)

Berichtdoor *Annette* » 23 aug 2010 10:50

Idd Lechat, het is ook wel eens wat verwarrend ;)...

Al vind ik Flakkee wel 'n mooi eiland :D! Een oud collega zag mij er nog wel eens heen vertrekken :mrgreen:.

Nog steeds geen spijkerrokje gevonden ](*,), de rokjes die ik pas zijn allemaal kort wat ik gewoon niet mooi vindt staan met blote benen en ballernia's/slippers.
Laatst al via de Neckerman en Wehkamp besteld maar precies hetzelfde verhaal, weet ook wel dat ik lange benen heb... Maar ik wil gewoon een spijkerrokje hebben :-oo!
Wat de toekomst brengen moge........

Terug naar “Archief”