Ik heb van de week op internet een spijkerbroek besteld bij mijn favoriete winkel. Het is hetzelfde model wat ik al eerder had gekocht maar die zit zo goed dat ik er nog wel een van wil hebben
 . Ik vind het altijd heel moeilijk om een goed passende spijkerbroek te vinden dus nu ik er eindelijk een heb gevonden heb ik er meteen nog maar een gekocht voordat ze weer uit de collectie gaan. Hoef ik voorlopig niet meer op zoek, want als ik ergens een hekel aan heb is het spijkerbroeken passen.
. Ik vind het altijd heel moeilijk om een goed passende spijkerbroek te vinden dus nu ik er eindelijk een heb gevonden heb ik er meteen nog maar een gekocht voordat ze weer uit de collectie gaan. Hoef ik voorlopig niet meer op zoek, want als ik ergens een hekel aan heb is het spijkerbroeken passen.

(als hij niet meegaat is het risico dat hij iets niet leuk vindt, nou dikke pech dan
 (als hij niet meegaat is het risico dat hij iets niet leuk vindt, nou dikke pech dan   ). Zijn hobby is shoppen voor kleding in elk geval niet, wat dat betreft hield mijn pa het langer vol...
). Zijn hobby is shoppen voor kleding in elk geval niet, wat dat betreft hield mijn pa het langer vol...  

Meteen bij de hema 2 basic witte shirtjes met lange mouwen, zodat hij de polo ook in de winter gewoon aan kan
 Meteen bij de hema 2 basic witte shirtjes met lange mouwen, zodat hij de polo ook in de winter gewoon aan kan

m'n man vindt ook alles best en zegt al snel: "Ja schat, staat je goed." terwijl ik dan toch twijfel...... "Nee schat, staat je goed!"
 m'n man vindt ook alles best en zegt al snel: "Ja schat, staat je goed." terwijl ik dan toch twijfel...... "Nee schat, staat je goed!" ](./images/smilies/eusa_wall.gif)

!
!