Ik heb van de week op internet een spijkerbroek besteld bij mijn favoriete winkel. Het is hetzelfde model wat ik al eerder had gekocht maar die zit zo goed dat ik er nog wel een van wil hebben

Moderator: Moderafo's
Marnix schreef:Al eens bij de Miss Etam gekeken? Die hebben een handig maatsysteem. Met Jo'tje is het ook altijd lastig spijkerbroeken shoppen, maar daar zijn we recent met vlag en wimpel geslaagd!
schelpje3 schreef:Marnix schreef:Al eens bij de Miss Etam gekeken? Die hebben een handig maatsysteem. Met Jo'tje is het ook altijd lastig spijkerbroeken shoppen, maar daar zijn we recent met vlag en wimpel geslaagd!
WE ? ben jij die man met alle tassen op schoot op een krukje bij de kleedkamers ?
ja hier nog éénMissF schreef:Mijn man zegt toch niet eerlijk wat hij vindt, en vindt alles al snel best. Hij heeft gewoon niet zo'n uitgesproken mening daarover.
*Annette* schreef:Wij krijgen hier kan wel zeggen nooit kleding, kleding die niet meer gedrag wordt/teklein is gaat bijna altijd in de ton. We zouden ook niet weten aan wie we het geven moeten. Al kopen we vaak ook niet dure kleding, na 1 of 2 seizoenen gedragen te hebben is het mooie eraf en kan het ook weg.
Morgen nog maar eens even op zoek naar 'n spijkerrokje en wat leuke shirts met lange mouwen. Weet niet meer wie laatst de tip gaf over steppin'out maar die zit hier niet in de buurt. Had ook nog even op MP gezocht, kwam daar wel een leuke advertentie tegen van een winkel. Maar even een mailtje heen gestuurd voor de website, misschien staat daar wel 'n leuke spijkerrokje tussen. Heb er wel 1 maar die is wat meer voor de winter, staat ook veel leuker met laarzen dan nu met blote benen.
In de herfst mag ik graag een spijkerrokje aan hebben, met truitje of polo en daar gewoon 'n wit shirt met lange mouwen onder.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten