Moderator: Moderafo's
In ieder geval niet omdat je verkering hebt, je vriendin 'verwaarlozen'. Ga ook regelmatig wat doen zonder je vriend erbij, en praat dan ook niet constant over hem
barlowgirl rocks schreef:versta je onder vastgeplakt dat we alleen oog voor elkaar hebben?..
Dat hadden we in het begin wel, maar dat hadden we zelf niet door. Het is nu gelukkig over, maar dat je elkaar soms een kus geeft is toch niet erg of storend?
barlowgirl rocks schreef:ja, daar heb je volkomen gelijk in!! Maar het is uitgepraat en alles zou goed zijn!! Ook met mijn vriend!! Maar nu lijkt alles weer opnieuw te beginnen...
Raido schreef:Veel mensen vinden dat erg storend jamaar dat je elkaar soms een kus geeft is toch niet erg of storend?
barlowgirl rocks schreef:Jullie hebben volkomen gelijk..
Marnix zei: Met haar praten. Dat hebben we gedaan. Ze negeerde me toen ik namelijk verkering met hem kreeg. Na een tijd ben ik een gesprek begonnen en zijn we huilend in elkaars armen geïndigd. Opdat alles goed zou zijn. Zou zijn...
Gelijk de volgende dag vroeg ze iedereen om wat bij haar thuis te gaan drinken, maar hem liet ze staan... Hoe moet je daar mee omgaan? Het negeren lijkt weer te komen, en nieuw gesprek lijkt me niet zinvol...
Ook het verwaarlozen van mijn vriendin doe ik totaal niet!! Ze lijkt alleen zelf nergens op in te zijn... En als ik dan zou voorstellen om samen met mijn vriend en haar wat te gaan doen(!!).... dat ga ik niet proberen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten