Ik kan er een klein beetje over meepraten, en dat is je het advies geven om je vriendin zowiezo niet te laten vallen, want dat is erg pijnlijk (spreek uit ervaring). Wat je wel moet doen, en dat is hier al vaker gezegd, is met beide partijen iets doen, maar wel apart. Turlijk kan je ook een keer met zn 3en, maar je moet jezelf ook weleens delen.
Ik en mijn vriendin hebben beide verkering. Maar zij had een jaar eerder dan mij. Ik vond het moeilijk, omdat mijn vorige vriendin me toen had laten vallen, maar zij had dat ok meegemaakt, dus dat zouden wij nooit bij elkaar doen. Ik kon het goed met haar vriend vinden, vond het leuk als hij er was, maar kvond het ook herlijk als hij er een keer niet was, want damn had mn vriendin gewoon alle aandacht voor mij. Nu heb ik inmiddels ook verkering, en ik mag alleen maar van geluk spreken, want wij met zn 4en kunnen het onwijs goed met elkaar vinden. Dat is echt een voorrecht.
Verder wil ik je nog als advies meegeven: Laat haar MERKEN dat je haar niet wilt laten gaan en dat je het goed wilt hebben tussen iedereen. Dat kan dmv praten, maar ook door daden. Bel haar gewoon een keer op en vraag of ze zin heeft om ergens wat te gaan drinken ofzow...dan voelt zij dat jij ook nog wilt dat jullie samen wat gaan doen...en idd...praat dan niet zoveel over je vriend, maar juist over haar grote liefde's ofzo...of gewoon lekker ergens anders over....Ik denk dat ze dat egt zal waarderen...en wie weet.....
Succes iig!!