Ik laat nog altijd koekjes en snoepjes staan (nouja, op een enkele keer een chipje na dan
 ). maar ik weeg nog altijd 81. Er moeten er dus nog minimaal 16 af. Pffffff....
 ). maar ik weeg nog altijd 81. Er moeten er dus nog minimaal 16 af. Pffffff....Ik wandel wel bijna elke dag drie kwartier ofzo, met de kinderwagen. vandaag in het bos, heerlijk
 Maar ik hoop toch echt dat die kilo's er iets sneller af gaan
 Maar ik hoop toch echt dat die kilo's er iets sneller af gaan 

dan kan ik 's avonds zien of ik de volgende ochtend blij ga worden of niet
   dan kan ik 's avonds zien of ik de volgende ochtend blij ga worden of niet  haha.. ach ik vind het gewoon leuk om dat bij te houden en baal er echt niet van als er soms niks af is of als er iets bij is..
  haha.. ach ik vind het gewoon leuk om dat bij te houden en baal er echt niet van als er soms niks af is of als er iets bij is.. 
   .
.

In totaal -4,5. Nog 3 kg en dan ben ik op mn gewicht van voor mn zwangerschap. Ik kan eindelijk weer een paar oude broeken aan. Ik ben van plan er nog ongeveer 6 af te vallen. Alvast een buffer voor een eventuele volgende zwangerschap
  In totaal -4,5. Nog 3 kg en dan ben ik op mn gewicht van voor mn zwangerschap. Ik kan eindelijk weer een paar oude broeken aan. Ik ben van plan er nog ongeveer 6 af te vallen. Alvast een buffer voor een eventuele volgende zwangerschap 

.
 .