Ik laat nog altijd koekjes en snoepjes staan (nouja, op een enkele keer een chipje na dan

Ik wandel wel bijna elke dag drie kwartier ofzo, met de kinderwagen. vandaag in het bos, heerlijk

Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:niet op focussen dan raak je volgens mij snel(ler) gefrustreerd! Het valt mij op dat je erg met de weegschaal bezig bent..
Lisette.V schreef:kwebbel schreef:niet op focussen dan raak je volgens mij snel(ler) gefrustreerd! Het valt mij op dat je erg met de weegschaal bezig bent..
Iedereen vind het toch leuk als je kan zien dat je bent afgevallen als je je best doen.
Ik weet niet wat daar mis mee is???
Lisette.V schreef:Haha lekker houden dan toch zo
Maar ik snap wel wat kwebbel bedoelt je moet natuurlijk niet heel de dag alleen maar aan de weegschaal denken, maar als je er gewoon voor jezelf goed mee om gaat vind ik er niets mis mee hoor
Ik vind het ook gewoon leuk om te kijken of je de moeite beloont word.
Maar aankomende week zal het bij mij wel bagger worden want dan ik op vakantie naar duitsland in een hotel dus dan heb je 's ochtends en 's avonds in het hotel allemaal heerlijk eten![]()
.
Maar dan gaan we gewoon de maandag daarna weer met frisse moed verder
ik snap het!! Ik heb geen weegschaal dus ik kan ook niet kijken of ik ben afgevallen of niet.. ach ja ik laat het snoepen staan en dan zie ik t wel...Lisette.V schreef:Haha lekker houden dan toch zo
Maar ik snap wel wat kwebbel bedoelt je moet natuurlijk niet heel de dag alleen maar aan de weegschaal denken, maar als je er gewoon voor jezelf goed mee om gaat vind ik er niets mis mee hoor
Ik vind het ook gewoon leuk om te kijken of je de moeite beloont word.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten