Afslanken (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor MissF » 14 feb 2009 18:29

Nog anderhalve week, dan mag ik ook echt lijnen.
Ik laat nog altijd koekjes en snoepjes staan (nouja, op een enkele keer een chipje na dan :) ). maar ik weeg nog altijd 81. Er moeten er dus nog minimaal 16 af. Pffffff....
Ik wandel wel bijna elke dag drie kwartier ofzo, met de kinderwagen. vandaag in het bos, heerlijk :D Maar ik hoop toch echt dat die kilo's er iets sneller af gaan :(
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 14 feb 2009 21:15

kwebbel schreef:niet op focussen dan raak je volgens mij snel(ler) gefrustreerd! Het valt mij op dat je erg met de weegschaal bezig bent.. :wink:

Iedereen vind het toch leuk als je kan zien dat je bent afgevallen als je je best doen.
Ik weet niet wat daar mis mee is???

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 14 feb 2009 21:32

Lisette.V schreef:
kwebbel schreef:niet op focussen dan raak je volgens mij snel(ler) gefrustreerd! Het valt mij op dat je erg met de weegschaal bezig bent.. :wink:

Iedereen vind het toch leuk als je kan zien dat je bent afgevallen als je je best doen.
Ik weet niet wat daar mis mee is???

ik sta 2 keer per dag op de weegschaal 8-[ dan kan ik 's avonds zien of ik de volgende ochtend blij ga worden of niet :-oo haha.. ach ik vind het gewoon leuk om dat bij te houden en baal er echt niet van als er soms niks af is of als er iets bij is..

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 14 feb 2009 22:28

Haha lekker houden dan toch zo :-)
Maar ik snap wel wat kwebbel bedoelt je moet natuurlijk niet heel de dag alleen maar aan de weegschaal denken, maar als je er gewoon voor jezelf goed mee om gaat vind ik er niets mis mee hoor ;-)
Ik vind het ook gewoon leuk om te kijken of je de moeite beloont word.

Maar aankomende week zal het bij mij wel bagger worden want dan ik op vakantie naar duitsland in een hotel dus dan heb je 's ochtends en 's avonds in het hotel allemaal heerlijk eten :oops: :mrgreen:.
Maar dan gaan we gewoon de maandag daarna weer met frisse moed verder ;-)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 14 feb 2009 22:34

Lisette.V schreef:Haha lekker houden dan toch zo :-)
Maar ik snap wel wat kwebbel bedoelt je moet natuurlijk niet heel de dag alleen maar aan de weegschaal denken, maar als je er gewoon voor jezelf goed mee om gaat vind ik er niets mis mee hoor ;-)

Maar aankomende week zal het bij mij wel bagger worden want dan ik op vakantie naar duitsland in een hotel dus dan heb je 's ochtends en 's avonds in het hotel allemaal heerlijk eten :oops: :mrgreen:.
Maar dan gaan we gewoon de maandag daarna weer met frisse moed verder ;-)

precies ! lekker van genieten !

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 15 feb 2009 14:37

Lisette.V schreef:Haha lekker houden dan toch zo :-)
ik snap het!! Ik heb geen weegschaal dus ik kan ook niet kijken of ik ben afgevallen of niet.. ach ja ik laat het snoepen staan en dan zie ik t wel...
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 15 feb 2009 21:43

-2 kg ::)) \:D/ In totaal -4,5. Nog 3 kg en dan ben ik op mn gewicht van voor mn zwangerschap. Ik kan eindelijk weer een paar oude broeken aan. Ik ben van plan er nog ongeveer 6 af te vallen. Alvast een buffer voor een eventuele volgende zwangerschap :mrgreen:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 16 feb 2009 10:47

Zo, vandaag gaat mijn lijnpoging maar gewoon in. Ik voel me best, dus het mag vast wel weer. Helemaal niet streng, maar gewoon gezond. Ik heb net voor ik zwanger werd de methode van Margriet, streep-je-slank gekocht. Die ligt er nog altijd en heb ik maar weer uit de troep tevoorschijn gehaald.
Het gaat ervanuit dat je van 5 van de 6 schijven een bepaalde hoeveelheid moet eten. En dan heb je een bepaald aantal hokjes die allemaal voor 10 kcal staan.
Ik hoop maar dat het gaat werken, want ik ben dit lijf bijna zat aan het worden :(

Op naar de -17 (maximaal -20)

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 16 feb 2009 10:56

Succes iedereen,

Hier staat de teller op min 2. Ben bezig om van mn chocolade verslaving af te komen.
Lukt door de weeks wel goed, nu alleen de weekenden nog zien vol te houden.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 16 feb 2009 14:36

Hoeveel was jij aangekomen missf? Ik kan mij heel goed voorstellen dat je je lijf zat bent. Ik merk dat nu de bevalling bijna 7 mnd geleden is, dat ik eindelijk weer eens iets aan kan. Ik was in totaal 10 kg aangekomen en tot een maand geleden in totaal 13 kg kwijt. Nu gelukkig 18 kg en moet er nog 2. Eigenlijk nog 5, want ik wilde al iets afvallen voordat ik zwanger werd.

Verder succes iedereen!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 16 feb 2009 16:31

Ik was 24 aangekomen volgens mij. En daar zijn er nu dus 10 af. Maar ik woog al iets te veel toen ik zwanger werd dus ik wil sowieso weer naar de 65, liefst 62, toen was ik op zijn best :D Ik heb zelfs 59 gewogen, maar daar kreeg ik een raar mager gezicht van, dat was te weinig.
Wel fijn, mijn moeder gaat meedoen met de methode. Heerlijk, dan hebben we steun aan elkaar. Al heb ik niet echt veel trek gehad nog in snoepjes en koekjes enzo, dat scheelt enorm.

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 16 feb 2009 17:05

Het is bijna niets te noemen, maar ik ga richting de -2. Ff weer disicpline tonen en weer ff wat meer nee zeggen. Langzaam maar zeker sloop het extra ditje, extra datje er weer bij in. En teerde ik 's middags niet alleen op die appel, maar op een appel en een koekje. Of niet één koekje maar 2.
En m'n avondeten porties zijn niets vergeleken bij een flinke bouwvakker.
Dus die kunnen ook wel wat minder.

Sterkte iedereen....
Laatst gewijzigd door Funlover op 17 feb 2009 09:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 16 feb 2009 20:46

Sinds kort val ik ook af omdat ik mezelf een gezonder eetpatroon aanwed en aan sport doe. Maar nu val ik gewoon af terwijl dat niet echt nodig is (1 kilo per week). Over een poosje is er niks van me over :o .

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 16 feb 2009 20:47

joehoe!! ik woog in het ziekenhuis evenveel als thuis! dat had k niet verwacht.. heb ik toch een goede weegschaal.. :mrgreen:

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 16 feb 2009 20:58

Allemaal heel veel succes met lijnen.
Ik ga in Duitsland niet zo heel fanatiek doen hoor. :mrgreen:
Ben dus vanaf morgen een paar dagen niet meer actief hier :shock:

Terug naar “Archief”