Wat mij betreft hoef je je niks ongerust te maken, ik ben dagelijks bezig om mijn kennis te vermeerderen.Yoshi schreef:Dat is het probleem ook grotendeels met de stromingen die vanuit de VS zijn overgewaaid. Vrij weinig kennis over de christelijke geschiedenis en die kennis ook niet willen vergroten. Vervolgens de bijbel uit de context van haar ontstaan rukken en los van haar basis willen interpreteren op zo'n manier dat het botst met het traditionele christendom. Dat alles natuurlijk om zich te profileren ten koste van het traditionele christendom.
Verder heb ik er een bloedhekel aan om los van de context ideeën te ''bewijzen''.
Dat een aantal van 'mijn' ideeën niet stroken met de traditie heeft met jouw slagen in de lucht geen knal te maken.
Verder heb ik gemerkt dat er veel kinderdopers zijn die zelf ook de traditie durven tegen te spreken (
 jazeker), zij geloven nl. niet in het Jezus' toekomend aardse koninkrijk, en dat geloofde de vroege kerk nou weer wel.
 jazeker), zij geloven nl. niet in het Jezus' toekomend aardse koninkrijk, en dat geloofde de vroege kerk nou weer wel.

](./images/smilies/eusa_wall.gif)