Moderator: Moderafo's
goofy1978 schreef:ik probeer alleen maar eerlijk te zeggen wat mij altijd geleerd is
dat je als God je bekeerd je het eens met God word dat je naar de hel moet om daarna uit genade vrijgesproken te worden
ik heb dat nooit beleefd en als ik zo sterf zal ik toch echt aan de linkerhand moeten gaan staan
tegen Jezus zeiden ze ook deze rede is hard
dat zouden ze niet zeggen als Jezus dit ook niet verteld had
goofy1978 schreef:ik probeer alleen maar eerlijk te zeggen wat mij altijd geleerd is
dat je als God je bekeerd je het eens met God word dat je naar de hel moet om daarna uit genade vrijgesproken te worden
ik heb dat nooit beleefd en als ik zo sterf zal ik toch echt aan de linkerhand moeten gaan staan
Goofy 1978 schreef:
ik probeer alleen maar eerlijk te zeggen wat mij altijd geleerd is
goofy1978 schreef:ik geloof ook de bijbel en Jezus en Die zei :gij wilt tot mij niet komen
dus zo gewillig is een mens niet om tot Jezus te gaan
goofy1978 schreef:staat er niet in de bijbel dat het geloof een gave Gods is?
of dat we geen ding kunnen aannemen tezij het ons uit de hemel gegeven is?
maar jullie hebben God helemaal niet nodig om te geloven je neemt Jezus maar aan als je verlosser en bent gered das makkelijk
ik geloof ook de bijbel en Jezus en Die zei :gij wilt tot mij niet komen
dus zo gewillig is een mens niet om tot Jezus te gaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten