Moderator: Moderafo's
mw schreef:idd zeker geen onderscheid maken... maar dingen die niet met mijn principes stroken ben ik niet verplicht te doen.
Zoals gezegd word de Koran als opstapje gebruiken, dat kan... maar dan zou ik meer informatief gaan vragen over hoe de koran er over denkt. En er niet uit voor gaan lezen. Ik neem aan dat als ik duidelijk uitleg dat ik het niet wil, dan de patient dat respecteerd.
mw schreef:belasting is een aardse zaak, en geestelijke zaken zijn een eeuwige zaak
overigens vind ik belasting betalen en koran/bijbel geen vergelijking....
een theologische discussie is wat anders dan erover in gesprek gaan. En een stervende moslim in onzekerheid brengen, kan God nog gebruiken om diegene alsnog voor Hem te laten kiezen
MrSokkie schreef:een theologische discussie is wat anders dan erover in gesprek gaan. En een stervende moslim in onzekerheid brengen, kan God nog gebruiken om diegene alsnog voor Hem te laten kiezenZo... als jij aan mijn sterfbed zou staan en zo'n truc zou uithalen zou ik mijn laatste ademtocht gebruiken om jou en je nageslacht tot in de 40e generatie te vervloeken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten