André schreef:LOL, op mijn bruiloftvlieger schreef:Op mijn bruiloft komt er waarschijnlijk geen muziek, je kunt toch ook feestvieren zonder muziek????
PS dit bericht is van lammetje![]()
hehe, dat zeg ik soms ook

Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Ik zou het zoooo supervet vinden, dansen op mijn bruiloft. Wij willen wel een pianist de hele avond, maar dansen weetk niet of het dr in zit.
kurtyo schreef:MissF schreef:Ik zou het zoooo supervet vinden, dansen op mijn bruiloft. Wij willen wel een pianist de hele avond, maar dansen weetk niet of het dr in zit.
Ik weet nog wel een hele goede pianist...
Katlheen schreef:Het is en blijft de dag van het bruidspaar. Zij staan centraal, daarnaast betalen zij die dag ook (zou in mijn geval zo zijn). Dus waar haalt de familie het smerige lef vandaan om dan hun wensen ten op zichte van zo'n dag door te drukken? Moet ik een feestje organiseren, dat ZIJ leuk vinden, dat in HUN straatje past? In dat geval regel ik wel even een stemmig begrafenismuziekje, dresscode zwart en de rekening naar hen. Zal ze leren, van die oude bemoeizuchtige fossielen! En anders komen ze maar lekker niet. Lijkt me vrij duidelijk. Inderdaad hoef je niet keiharde metal te gaan draaien, maar ik wil graag een bandje op mijn bruiloft, die gewoon leuke muziek speelt. En ja, dansen wil ik ook. En wie daar moeite mee heeft, die komt zijn cadeau maar afgeven en kan dan huiswaarts gaan...
SuperLast schreef:Je viert natuurlijk een bruiloft met familie en vrienden. Maar toch denk ik ouders daarin wel belangrijke personen. ik zou geen fijne bruiloft hebben wanneer mn ouders eerder weg zouden gaan..
Debor@ schreef:SuperLast schreef:Je viert natuurlijk een bruiloft met familie en vrienden. Maar toch denk ik ouders daarin wel belangrijke personen. ik zou geen fijne bruiloft hebben wanneer mn ouders eerder weg zouden gaan..
Ja, je viert het wel met ze, maar het is niet hun dag. Want dan heb je misschien ook nog je broer die hier niet van houdt en je zus houdt daar weer wel van... dan moet je gaan schipperen met de wensen van je gasten op je eigen bruiloft, dat zou me toch net iets te ver gaan. Ik respecteer iedereen in zijn keuzes en zo, zij op hun beurt moeten mijn keuzes ook respecteren en dus ook de keuzes die ik maak mbt de bruiloft.
(@ Smurff: mijn moeder gebruikt die opmerking ook altijd)
SuperLast schreef:Debor@ schreef:SuperLast schreef:Je viert natuurlijk een bruiloft met familie en vrienden. Maar toch denk ik ouders daarin wel belangrijke personen. ik zou geen fijne bruiloft hebben wanneer mn ouders eerder weg zouden gaan..
Ja, je viert het wel met ze, maar het is niet hun dag. Want dan heb je misschien ook nog je broer die hier niet van houdt en je zus houdt daar weer wel van... dan moet je gaan schipperen met de wensen van je gasten op je eigen bruiloft, dat zou me toch net iets te ver gaan. Ik respecteer iedereen in zijn keuzes en zo, zij op hun beurt moeten mijn keuzes ook respecteren en dus ook de keuzes die ik maak mbt de bruiloft.
(@ Smurff: mijn moeder gebruikt die opmerking ook altijd)
Tis idd schipperen tussen verschillende wensen. In hoeverre je wensen laat meewegen is natuurlijk afhankelijk van welke rol personen spelen in jou leven. hoe belangrijk ze voor je zijn. Daarom zei ik dat ouders voor mij belangrijk zijn. Daarmee kijk ik met een schuin oogje naar de volgende dingen: Ze hebben je opgevoed, verzorgd, etc (uitzonderingen daar gelaten) Daarnaast spreekt de wet ook nog iets van: eert u vader en u moeder. Of dat dan nog een hoofdrol speelt?! denk t niet. maar een opmerking als: "Ik respecteer hun keuzes dus moeten ze die van mij ook respecteren" vind ik richting ouders dus niet zo vanzelfsprekend..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten