Maria_00 schreef:Valentijn?
vreselijk...

Moderator: Moderafo's
paprikameisje2 schreef:vreselijk lelijk al die rare namen![]()
k houdt van bijbelse namen
elias, daniel, david, lucas. Vooral twee lettergreperige namen.
Meisjes: Juliah, Naomi, Debora, Ruth.
Katlheen schreef:Of Pjotr. Ga ik spontaan van over mijn nek. Maar buitenlandse namen vind ik wel mooi hoor. Beter dan Klaas, Trudie of Betsie!!!!
*Annet* schreef:Vernoemen? Ben er ook niet aan begonnen en voelde duidelijk dat het niet gewaardeerd werd. Vooral bij de oudste, eerste jongen, stamhouder, traditie van generaties werd doorbroken en dat kwam natuurlijk door mij...........
Debor@ schreef: Nog ff over vernoemen: er zijn ook mensen die helemaal naamziek geworden zijn, die zijn in mijn ogen ook echt ziek. Zo trachtte mijn oma van vaders kant mijn broer die naar haar man was vernoemd altijd van alles toe te stoppen en de rest kreeg niets, maar daar hebben mijn ouders toen een flinke stok voor gestoken. En ik, naar niemand vernoemd, was helemaal de zondebok, ik heb in haar hele leven (vorig jaar is ze overleden) misschien in totaal 20 woorden van haar gehad. Maar tegen mijn broer praatte ze natuurlijk wel...![]()
Echt ziek! Dus ik zal (natuurlijk weer afhankelijk van man) niet snel vernoemen omdat ik weet hoe mensen er mee om gaan (in negatieve zin dan).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten