Maar ik weet heus wel dat er andere jongens zijn als de jongens waar ik ervaring mee heb.

Moderator: Moderafo's
marietjuh schreef:ik heb duz ervaring met iemand die dééj et egt al1 om het mooie en lkkre..nou denk ik duz dat alle manne/jongens z zijn, of iig veel.
![]()
hoe weet j nou of iem j leuk vind voor innerlijk of uiterlijk![]()
jongens zijn zóóów goed in schijnheilig doen, walgelijk gwoon
marietjuh schreef:ik heb duz ervaring met iemand die dééj et egt al1 om het mooie en lkkre..nou denk ik duz dat alle manne/jongens z zijn, of iig veel.
![]()
![]()
Aragorn schreef:marietjuh schreef:ik heb duz ervaring met iemand die dééj et egt al1 om het mooie en lkkre..nou denk ik duz dat alle manne/jongens z zijn, of iig veel.
![]()
Het wordt me steeds duidelijker hoe bekrompen het grootste gedeelte der vrouwheid kennelijk denkt. 'Ja ik kwam een verkeerde man tegen, nu zijn vast alle mannen stom!' Get a life zeg, het is nog verboden ook om te discrimineren op sekse.
Nu beginnen mannen eindelijk door te krijgen dat die vrouwen ook allemaal maar een beetje flirten om hun eigen ego te strelen en anticiperen ze daarop, en dan beginnen ze allemaal zo te huilen terwijl ze zelf zo stom waren om met een 'foute' man in zee te gaan. Stelletje huichelsacken!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten