Een mooie vrouw

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 21 jan 2006 17:45

Haha, ik geloof je wel hoor, het was ook niet echt een sneer maar het was gewoon de eerste gedachte die ik had toen ik mn ogen over de tekst deed glijden...

Maar ik weet heus wel dat er andere jongens zijn als de jongens waar ik ervaring mee heb. :wink:
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 21 jan 2006 20:16

En misschien denk je wel dat de jongens van jouw ervaringen afknapten op je uiterlijk terwijl ze gewoon je innerlijk geen ruk aan vinden. :)

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 22 jan 2006 20:18

Grappige discussie is dit geworden, ik wil eigenlijk maar op 1 punt reageren en dat is het gebruik van -en het afkraken van het gebruik van make-up.

Ik vraag me af waarom mensen altijd zo fel ageren tegen make-up. Als mensen subtiel make-up gebruiken is het wel mooi, maar iets nadrukkelijkere make-up is vervolgens weer een teken van 'verbergen' of van het 'feit' dat de vrouwen/mannen die dat doen eigenlijk lelijk zijn. Wat een onzin, wat een onzin. Make-up heeft namelijk diverse functies: het accentueren van bepaalde dingen (ogen, lippen, kaaklijn, etc.) is een van die functies. Maar ook het aanmeten van een bepaalde stijl, een bepaalde vorm van glamour kan niet zonder make-up.

Een klein voorbeeld: in de afgelopen kerstvakantie heb ik model gestaan voor een kapper die mee gaat doen aan een wedstrijd. Voor de eerste shoot werd ik volledig gepoederd en ingesmeerd. Maar er werd geen zichtbare make-up op me gesmeerd. De foto's zijn schitterend geworden, en daar was die make-up ook voor bedoeld. Bij de tweede shoot speelde glamour een veel belangrijkere rol: ik werd wederom gepoederd, maar dit keer kreeg ik ook redelijk zichtbare make-up aangebracht, plus dat mijn haar strak naar achteren werd gemodelleerd zodat de make-up bij de ogen extra goed uitkwam (en ik kreeg een strak stijlvol leger uniformjasje aan). Al met al: glamour, jaren '80, retro.

En als je in het dagelijks leven dit soort make-up wilt gebruiken, waarom niet? Dat wil niet zeggen dat ik alles mooi vind, bepaald make-up gebruik vind ik ronduit sletterig. Maar dat wil niet zeggen dat de vrouw of man in kwestie niet mooi kan zijn.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 23 jan 2006 02:14

Niks mis met make-up idd, het moet alleen zorgvuldig en smaakvol toegepast worden.

marietjuh
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor marietjuh » 23 jan 2006 09:24

ik heb duz ervaring met iemand die dééj et egt al1 om het mooie en lkkre.. :roll: nou denk ik duz dat alle manne/jongens z zijn, of iig veel. :(
hoe weet j nou of iem j leuk vind voor innerlijk of uiterlijk :?:
jongens zijn zóóów goed in schijnheilig doen, walgelijk gwoon :?
hallow lieve mensjuhs;););)=D

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 23 jan 2006 11:11

marietjuh schreef:ik heb duz ervaring met iemand die dééj et egt al1 om het mooie en lkkre.. :roll: nou denk ik duz dat alle manne/jongens z zijn, of iig veel. :(

Haha jahoor, hebben wij het weer gedaan hoor. Je moet gewoon wat geduld hebben... dan merk je vanzelf wat hun motivatie is... en of ze echt van je houden :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Pivo
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pivo » 23 jan 2006 12:16

marietjuh schreef:ik heb duz ervaring met iemand die dééj et egt al1 om het mooie en lkkre.. :roll: nou denk ik duz dat alle manne/jongens z zijn, of iig veel. :(

Wat een lekker genuanceerd beeld schets je van de mannenwereld! Balen dat jij nou net een verkeerde getroffen heb. Er zijn gelukkig genoeg dames die wel de goede man treffen.

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 23 jan 2006 12:21

Vrouwen...je kunt beter kippen houden! Zo schijnheilig! Allemaal lief leuk en aardig doen, maar ondertussen...!!! Kan ze niet meer vertrouwen. Willen alleen maar snel trouwen, als het even kan direct zwanger en de huisvrouw uithangen. Niks niet carriere bouwen, de wereld zien of wat dies meer zij. Het is gelijk gedaan met aantrekkelijk eruitzien. Stelletje hobbezakken, dat worden ze als ze eenmaal een jongen aan de haak hebben geslagen...!!!
En dan heb ik het nog niet over het feit dat ik mijn creditcard maar achter slot en grendel heb gedaan! GRRRRR VROUWEN!!!!! :mrgreen:
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 23 jan 2006 12:25

whahah *brul* :lol:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 23 jan 2006 12:56

Het wordt me steeds duidelijker hoe bekrompen het grootste gedeelte der vrouwheid kennelijk denkt. 'Ja ik kwam een verkeerde man tegen, nu zijn vast alle mannen stom!' Get a life zeg, het is nog verboden ook om te discrimineren op sekse.

Nu beginnen mannen eindelijk door te krijgen dat die vrouwen ook allemaal maar een beetje flirten om hun eigen ego te strelen en anticiperen ze daarop, en dan beginnen ze allemaal zo te huilen terwijl ze zelf zo stom waren om met een 'foute' man in zee te gaan. Stelletje huichelsacken! 8)

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 23 jan 2006 13:14

Het blijkt inderdaad weer dat veel vrouwen hypocriet zijn en compleet ongenuanceerd, en maar ageren tegen de mannelijkheid. Inderdaad, zoals Aragorn zegt: get a life.

Bovendien is het ook een aanrader om gewoon ABN te gebruiken op een forum in plaats van verkapte (en vooral zeer irritante) sms-taal. En als je dat niet beheerst, leer het.
Laatst gewijzigd door kurtyo op 23 jan 2006 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 23 jan 2006 13:14

Of misschien is een inburgeringscursus iets... (credits to Aragorn).

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 23 jan 2006 13:16

Ja, stemt allen voor verplichte inburgeringscursussen voor ongeïntegreerde smskoters! 8)

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 23 jan 2006 13:18

:mrgreen: Ik stem voor, alleen al omdat ik intelligente mannen en vrouwen ook vaak mooier vind! 8)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 23 jan 2006 13:28

Aragorn schreef:

Het wordt me steeds duidelijker hoe bekrompen het grootste gedeelte der vrouwheid kennelijk denkt. 'Ja ik kwam een verkeerde man tegen, nu zijn vast alle mannen stom!' Get a life zeg, het is nog verboden ook om te discrimineren op sekse.

Nu beginnen mannen eindelijk door te krijgen dat die vrouwen ook allemaal maar een beetje flirten om hun eigen ego te strelen en anticiperen ze daarop, en dan beginnen ze allemaal zo te huilen terwijl ze zelf zo stom waren om met een 'foute' man in zee te gaan. Stelletje huichelsacken! 8)

Vrouwen.... allen generaliseren ze als de pest :roll:
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Terug naar “Archief”