Brandt maar los! Wie mee eens en wie niet? Zet er dan wel je argumenten waarom wel/waarom niet. (Geen ruzie maken a.u.b.

Moderator: Moderafo's
Annemieke86 schreef:Ik heb een stelling voor jullie: Het maakt niet uit waar je begraven wordt, je verkrijgt daarna toch eeuwig leven.
Nou het was eigenlijk meer een punt waar mijn collega's op m'n werk niet uitkwamen. De één wilde op een fatsoenlijk plaatsje begraven worden, de ander wilde niet onder de grond gestopt worden en weer een ander zei: "Boeiend, dat voel ik toch niet."mw schreef:ik snap de stelling niet![]()
waar je het eeuwige leven doorbrengt hangt niet af van de plaats waar je begraven word.
het maakt zeker niet uit waar je begraven word...
LIZA1978 schreef:en als je het nu eens verder doortrekt? Mag je gecremeerd worden? Of moet je persé begraven worden?
Ik heb altijd gedacht dat je niet gecremeerd mocht worden maar weet niet waarom eigenlijk? Het is toch hygienischer en neemt minder ruimte in beslag.
Het is ook niet zo dat je persé begraven moet worden zodat je kunt herrijzen uit je graf, want tegen die tijd is er net zo weinig over als wanneer je gecremeerd bent waarschijnlijk.
Weet iemand wat er niet goed is aan cremeren?
Ik ben het niet helemaal met je eens. Ons grote voorbeeld Jezus Christus is toch ook begraven? Waarom zou jij je dan cremeren? Omdat het hygienischer is?LIZA1978 schreef:en als je het nu eens verder doortrekt? Mag je gecremeerd worden? Of moet je persé begraven worden?
Ik heb altijd gedacht dat je niet gecremeerd mocht worden maar weet niet waarom eigenlijk? Het is toch hygienischer en neemt minder ruimte in beslag.
Het is ook niet zo dat je persé begraven moet worden zodat je kunt herrijzen uit je graf, want tegen die tijd is er net zo weinig over als wanneer je gecremeerd bent waarschijnlijk.
Weet iemand wat er niet goed is aan cremeren?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten