Moderator: Moderafo's
Pivo schreef:Ach wat een klaagzangen allemaal van de dames. Tja waarschijnlijk hebben jullie je zelf in de ellende gestort. Je had niets hoeven te beginnen met die gasten! En als het nog niet officieel is dan mag je helemaal niet zeuren. Je krijgt verkering als je op dat moment denkt zeker te weten dat je met elkaar verder wilt.
Dippie schreef:Pivo schreef:Ach wat een klaagzangen allemaal van de dames. Tja waarschijnlijk hebben jullie je zelf in de ellende gestort. Je had niets hoeven te beginnen met die gasten! En als het nog niet officieel is dan mag je helemaal niet zeuren. Je krijgt verkering als je op dat moment denkt zeker te weten dat je met elkaar verder wilt.
Ow? Moet ik me nou aangesproken voelen ofzow??? Ook al heb je nog niet officieel een relatie, dan kunnen dingen je nog heel erg pijn doen hoor!!! En daar hoef je geen klaagzang voor te zijn. En als jij dat wel vind, heb je op dat gebied gewoon geen inlevingsvermogen in meiden...
Sorry dat ik zo bot overkomt, maar kvind je reactie namelijk niet echt aardig bedoeld ofzow....Ik heb er niet meer zoveel last van, maar en typen hier mensen die er nog middenin zitten...Moet je er dan zo op reageren???
Dippie schreef:Pivo schreef:Ach wat een klaagzangen allemaal van de dames. Tja waarschijnlijk hebben jullie je zelf in de ellende gestort. Je had niets hoeven te beginnen met die gasten! En als het nog niet officieel is dan mag je helemaal niet zeuren. Je krijgt verkering als je op dat moment denkt zeker te weten dat je met elkaar verder wilt.
Ow? Moet ik me nou aangesproken voelen ofzow??? Ook al heb je nog niet officieel een relatie, dan kunnen dingen je nog heel erg pijn doen hoor!!! En daar hoef je geen klaagzang voor te zijn. En als jij dat wel vind, heb je op dat gebied gewoon geen inlevingsvermogen in meiden...
Sorry dat ik zo bot overkomt, maar kvind je reactie namelijk niet echt aardig bedoeld ofzow....Ik heb er niet meer zoveel last van, maar en typen hier mensen die er nog middenin zitten...Moet je er dan zo op reageren???
joos schreef:Dippie schreef:Pivo schreef:Ach wat een klaagzangen allemaal van de dames. Tja waarschijnlijk hebben jullie je zelf in de ellende gestort. Je had niets hoeven te beginnen met die gasten! En als het nog niet officieel is dan mag je helemaal niet zeuren. Je krijgt verkering als je op dat moment denkt zeker te weten dat je met elkaar verder wilt.
Dippie,
Ik kan Pivo wel een klein beetje begrijpen, tenminste.. het kan goed zijn dat hij zich aangesproken voelt door jullie en dat niet eerlijk vindt.. Of misschien heeft hij zelf iets ervaren zoals jullie en nu wordt hij hier als jongen (niet hem bedoeld, maar in het algemeen) zo zwart neergezet...
Ook jongens kunnen zo'n probleem hebben, zonder meer! Maar dat weet je ook vast wel.
Natuurlijk, het klonk niet heel aardig. Maar omgekeerd klonken 'jullie' verhalen ook niet heel aardig tegen jongens...
Smurffie schreef:Mensen, mensen, waar maken jullie je druk om. Die vijandschap tussen mannen en vrouwen zal er altijd zijn en tóch kunnen ze niet zonder elkaar.![]()
Of je nu gedumpt bent of niet, vroeg of laat krijgen de meeste wel een relatie, wordt er fíjn getrouwd en kindjes gekregen, dus zéur niet.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 12 gasten