bindingsangst

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 16 jan 2006 22:15

Hehe, volgens mij zit hier een aantal flink gefrustreerde damesch.. 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 16 jan 2006 22:15

Aragorn schreef:Overigens is bindingsangst best een handig instrument om niet in allerlei loze verliefdheden te trappen. :wink:

Goh, kun je mij geen bindingsangst aanpraten toevallig? 8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 16 jan 2006 22:17

Ach gewoon een keertje met de wrong guy messen, dan leer je het snel genoeg af. 8)

André

Berichtdoor André » 16 jan 2006 22:19

Aragorn schreef:Hehe, volgens mij zit hier een aantal flink gefrustreerde damesch.. 8)
Ik zie het meer als vrouwen die concreet en duidelijk zijn, opzich buitengewoon handig.
Ze zeggen wat ze bedoelen en zo.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 16 jan 2006 22:21

Aragorn schreef:Ach gewoon een keertje met de wrong guy messen, dan leer je het snel genoeg af. 8)

Hehe, dan had ik het allang afgeleerd moeten hebben. :mrgreen:
Anyway, ik ben op de goede weg, zékerlijk. 8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 16 jan 2006 22:22

Dat ook ja. Dat sluit elkaar natuurlijk ook niet uit. :)

En veel jongens/mannen zíjn natuurlijk ook gewoon dom, lomp en sociaal onderontwikkeld. Maar ook meisjes gaan hierin lang niet altijd vrijuit.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 16 jan 2006 22:24

En dáárom hoor je mij niet klagen. :)

André

Berichtdoor André » 16 jan 2006 22:29

Smurffie schreef:En dáárom hoor je mij niet klagen. :)
Pcies ieder zijn/haar doelgroep. ;/

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 16 jan 2006 22:30

Pivo schreef:Ach wat een klaagzangen allemaal van de dames. Tja waarschijnlijk hebben jullie je zelf in de ellende gestort. Je had niets hoeven te beginnen met die gasten! En als het nog niet officieel is dan mag je helemaal niet zeuren. Je krijgt verkering als je op dat moment denkt zeker te weten dat je met elkaar verder wilt. :wink:

Ow? Moet ik me nou aangesproken voelen ofzow??? Ook al heb je nog niet officieel een relatie, dan kunnen dingen je nog heel erg pijn doen hoor!!! En daar hoef je geen klaagzang voor te zijn. En als jij dat wel vind, heb je op dat gebied gewoon geen inlevingsvermogen in meiden...

Sorry dat ik zo bot overkomt, maar kvind je reactie namelijk niet echt aardig bedoeld ofzow....Ik heb er niet meer zoveel last van, maar en typen hier mensen die er nog middenin zitten...Moet je er dan zo op reageren??? :|
Afbeelding

Pivo
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pivo » 16 jan 2006 23:07

Dippie schreef:
Pivo schreef:Ach wat een klaagzangen allemaal van de dames. Tja waarschijnlijk hebben jullie je zelf in de ellende gestort. Je had niets hoeven te beginnen met die gasten! En als het nog niet officieel is dan mag je helemaal niet zeuren. Je krijgt verkering als je op dat moment denkt zeker te weten dat je met elkaar verder wilt. :wink:

Ow? Moet ik me nou aangesproken voelen ofzow??? Ook al heb je nog niet officieel een relatie, dan kunnen dingen je nog heel erg pijn doen hoor!!! En daar hoef je geen klaagzang voor te zijn. En als jij dat wel vind, heb je op dat gebied gewoon geen inlevingsvermogen in meiden...

Sorry dat ik zo bot overkomt, maar kvind je reactie namelijk niet echt aardig bedoeld ofzow....Ik heb er niet meer zoveel last van, maar en typen hier mensen die er nog middenin zitten...Moet je er dan zo op reageren??? :|

nounou wat een reactie zeg. Het zit inderdaad diep bij sommigen geloof ik. Ik probeer alleen aan te geven dat je er zelf bij was op dat moment dus dat het ook goed een stuk naiviteit van jezelf kan zijn. En waarom zou ik dan geen inlevingsvermogen in meiden hebben? Er zijn toch ook genoeg jongens die hetzelfde overkwamen? Misschien hadden die ook wat nuchterder moeten zijn op dat moment.

joos
Mineur
Mineur

Berichtdoor joos » 16 jan 2006 23:07

Dippie schreef:

Dippie,
Ik kan Pivo wel een klein beetje begrijpen, tenminste.. het kan goed zijn dat hij zich aangesproken voelt door jullie en dat niet eerlijk vindt.. Of misschien heeft hij zelf iets ervaren zoals jullie en nu wordt hij hier als jongen (niet hem bedoeld, maar in het algemeen) zo zwart neergezet...
Ook jongens kunnen zo'n probleem hebben, zonder meer! Maar dat weet je ook vast wel.
Natuurlijk, het klonk niet heel aardig. Maar omgekeerd klonken 'jullie' verhalen ook niet heel aardig tegen jongens...

Pivo
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pivo » 16 jan 2006 23:09

joos schreef:
Dippie schreef:

Dippie,
Ik kan Pivo wel een klein beetje begrijpen, tenminste.. het kan goed zijn dat hij zich aangesproken voelt door jullie en dat niet eerlijk vindt.. Of misschien heeft hij zelf iets ervaren zoals jullie en nu wordt hij hier als jongen (niet hem bedoeld, maar in het algemeen) zo zwart neergezet...
Ook jongens kunnen zo'n probleem hebben, zonder meer! Maar dat weet je ook vast wel.
Natuurlijk, het klonk niet heel aardig. Maar omgekeerd klonken 'jullie' verhalen ook niet heel aardig tegen jongens...

Ja precies misschien is dat het vooral alsof alle jongens zo zijn! Je weet niet half hoe rot het is om een verkering uit te maken. Dat doe je echt niet zomaar eventjes hoor!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 16 jan 2006 23:11

Mensen, mensen, waar maken jullie je druk om. Die vijandschap tussen mannen en vrouwen zal er altijd zijn en tóch kunnen ze niet zonder elkaar. 8)
Of je nu gedumpt bent of niet, vroeg of laat krijgen de meeste wel een relatie, wordt er fíjn getrouwd en kindjes gekregen, dus zéur niet.Afbeelding

Pivo
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pivo » 16 jan 2006 23:14

Smurffie schreef:Mensen, mensen, waar maken jullie je druk om. Die vijandschap tussen mannen en vrouwen zal er altijd zijn en tóch kunnen ze niet zonder elkaar. 8)
Of je nu gedumpt bent of niet, vroeg of laat krijgen de meeste wel een relatie, wordt er fíjn getrouwd en kindjes gekregen, dus zéur niet.Afbeelding

een verademing zulke wijze woorden :oops:

linde
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor linde » 16 jan 2006 23:15

Aragorn schreef:Hehe, volgens mij zit hier een aantal flink gefrustreerde damesch.. 8)

nee hoor vind wel handig, ben gelijk genezen en idd handig instrument 8)
PaSaP Hoogh!!

Terug naar “Archief”