Hmm...voelt toch goed

Moderator: Moderafo's
jopidopi schreef:Weet je.......we worden teveel beinvloedt door anderen...
tenminste ik wel...
Ik vind mezelf niet dik, maar ook beslist niet dun...gewoon ertussenin
ik ben 1.68 m lang en weeg zo'n 63/64 kg.
Maar.... bij mijn schoonfamilie zijn het allemaal dennen (strijkplanken noem ik ze hahaha...maar dat weten ze niet, je weet wel van voor en achter plat. Als ik zo was zou ik het niet leuk vinden, geef mij maar wat vormen...) Voor mijn schoonfamilie is slank zijn erg belangrijk!! Mijn vriend is zelf ook slank, de vriendinnen van zijn broers zijn allemaal ook volop slank... en dan kom ik een gevormd iemand.....tja vrouwelijke vormen..maar in hun ogen ben ik dik!!! ( mijn vriend vindt dat trouwens niethoor) Ik heb heupen en borsten....Dus ik ben dik. En dat zeggen ze ook!! Ik kan daar zo ontzettend boos om worden!! Ben je dik als je vrouwelijke vormen hebt? Nee, en als zou ik dik zijn, wat dan nog!! Daar moeten zij zich niet mee bemoeien!! Ze praten me echt een negatief zelfbeeld aan... Ik durf daar geen gebakje te nemen.... want dan wordt ik nog dikker......aldus de familie!! Ze hebben geen manieren.......
jopidopi schreef:Maar.... bij mijn schoonfamilie zijn het allemaal dennen (strijkplanken noem ik ze hahaha...maar dat weten ze niet, je weet wel van voor en achter plat. Als ik zo was zou ik het niet leuk vinden, geef mij maar wat vormen...)
maar in hun ogen ben ik dik!!! ( mijn vriend vindt dat trouwens niethoor) Ik heb heupen en borsten....Dus ik ben dik. En dat zeggen ze ook!! Ik kan daar zo ontzettend boos om worden!! Ben je dik als je vrouwelijke vormen hebt? Nee, en als zou ik dik zijn, wat dan nog!!
AikonGirl schreef:jopidopi schreef:Maar.... bij mijn schoonfamilie zijn het allemaal dennen (strijkplanken noem ik ze hahaha...maar dat weten ze niet, je weet wel van voor en achter plat. Als ik zo was zou ik het niet leuk vinden, geef mij maar wat vormen...)
maar in hun ogen ben ik dik!!! ( mijn vriend vindt dat trouwens niethoor) Ik heb heupen en borsten....Dus ik ben dik. En dat zeggen ze ook!! Ik kan daar zo ontzettend boos om worden!! Ben je dik als je vrouwelijke vormen hebt? Nee, en als zou ik dik zijn, wat dan nog!!
Tja, jij vindt het heel lachwekkend om die mensen strijkplanken te noemen,
maar als ze jou dik noemen, ben je opeens boos?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten