afslanken (gesplitst)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 16 jan 2006 14:16

Ik mag van mn ma op fitness en mn buik gaat er al een beetje af. Gewoon 1 of geen koekje nemen ipv 3 en savonds vroeg naar bed gaan helpt ook *anders pakt mn pa weer een zak chips...snappie..*

Hmm...voelt toch goed :lol:
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

annvisser
Sergeant
Sergeant

Re: ..

Berichtdoor annvisser » 16 jan 2006 14:24

Kaboutertje schreef:alst niet meer lukt, dan pech :P

mooi standpunt.. :P =D>

kben ook wel weer wat aangekomen na de feestdagen.. :?
maar dan lopen we weer een paar dagen wat harder.. :wink: :P

jopidopi
Mineur
Mineur

Berichtdoor jopidopi » 16 jan 2006 16:53

Weet je.......we worden teveel beinvloedt door anderen...

tenminste ik wel...

Ik vind mezelf niet dik, maar ook beslist niet dun...gewoon ertussenin
ik ben 1.68 m lang en weeg zo'n 63/64 kg.
Maar.... bij mijn schoonfamilie zijn het allemaal dennen (strijkplanken noem ik ze hahaha...maar dat weten ze niet, je weet wel van voor en achter plat. Als ik zo was zou ik het niet leuk vinden, geef mij maar wat vormen...) Voor mijn schoonfamilie is slank zijn erg belangrijk!! Mijn vriend is zelf ook slank, de vriendinnen van zijn broers zijn allemaal ook volop slank... en dan kom ik een gevormd iemand.....tja vrouwelijke vormen..maar in hun ogen ben ik dik!!! ( mijn vriend vindt dat trouwens niethoor) Ik heb heupen en borsten....Dus ik ben dik. En dat zeggen ze ook!! Ik kan daar zo ontzettend boos om worden!! Ben je dik als je vrouwelijke vormen hebt? Nee, en als zou ik dik zijn, wat dan nog!! Daar moeten zij zich niet mee bemoeien!! Ze praten me echt een negatief zelfbeeld aan... Ik durf daar geen gebakje te nemen.... want dan wordt ik nog dikker......aldus de familie!! Ze hebben geen manieren.......
Geef mij maar gewoon vakantie!!

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 16 jan 2006 16:58

jopidopi schreef:Weet je.......we worden teveel beinvloedt door anderen...

tenminste ik wel...

Ik vind mezelf niet dik, maar ook beslist niet dun...gewoon ertussenin
ik ben 1.68 m lang en weeg zo'n 63/64 kg.
Maar.... bij mijn schoonfamilie zijn het allemaal dennen (strijkplanken noem ik ze hahaha...maar dat weten ze niet, je weet wel van voor en achter plat. Als ik zo was zou ik het niet leuk vinden, geef mij maar wat vormen...) Voor mijn schoonfamilie is slank zijn erg belangrijk!! Mijn vriend is zelf ook slank, de vriendinnen van zijn broers zijn allemaal ook volop slank... en dan kom ik een gevormd iemand.....tja vrouwelijke vormen..maar in hun ogen ben ik dik!!! ( mijn vriend vindt dat trouwens niethoor) Ik heb heupen en borsten....Dus ik ben dik. En dat zeggen ze ook!! Ik kan daar zo ontzettend boos om worden!! Ben je dik als je vrouwelijke vormen hebt? Nee, en als zou ik dik zijn, wat dan nog!! Daar moeten zij zich niet mee bemoeien!! Ze praten me echt een negatief zelfbeeld aan... Ik durf daar geen gebakje te nemen.... want dan wordt ik nog dikker......aldus de familie!! Ze hebben geen manieren.......

Weet je wat je moet doen? Geweldig joh, stop je zakken vol snoep, chocola e.d. laat er bij je schoonfamilie het een en ander uit vallen, net alsof je mega snoept!! Ga zo het een en ander vertellen over je eetpatroon, mega overdreven natuurlijk.. Oh, ik kan nog wel ff doorgaan, maar kzal je niet te veel op verkeerde id'en brengen :wink:
Idioot gewoon.. Kzou t ook gewoon zeggen geloof ik, of het er subtiel op neer laten komen, tis toch niet normaal!
En geen gebakje durven nemen? Ha, weet je, bied jouw gebakje aan een van die slanke dennen aan, onder het mom van.. kun je wat mooiere vormen kweken..

Wat zij kunnen, kan jij ook hoor :P

Je kunt natuurlijk ook denken.. laat maar praten, ze zijn niet wijzer, ben je sneller klaar.. :mrgreen:

jopidopi
Mineur
Mineur

Berichtdoor jopidopi » 16 jan 2006 17:08

Dat laatste.......laat ze maar denken.. ze zijn niet wijzer, dat doe ik al

maar............. ik vind dat je een goed plan hebt bedacht!!!

Als ze doorgaan, ga ik het zeker op deze toer doen!! Volgepropte zakken met snoep........gebakje aan mevr plank geven hahaha super!!! heerlijk om te lezen...

Bedankt voor je heerlijke reactie!!

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 16 jan 2006 17:16

ja joh, echt doen hoor.. Licht van tevoren wel even je vriend in, komt anders ook zo rot over bij hem! En dat zal ook wel niet de bedoeling zijn :wink: Je moet hem opstoken, dat hij thuis ook gaat vertellen wat ze bij jullie thuis wel niet allemaal eten bla bla bla! O, heerlijk, tzou net wat voor mij zijn :mrgreen: :wink:

Nee, gekheid natuurlijk, je moet ze wel te vriend houden.. --> wijze raad, pas op :P 8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 16 jan 2006 17:17

Ze zijn duidelijk gefrustreerd over hun dubbele rug. 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 16 jan 2006 18:13

Aragorn schreef:Ze zijn duidelijk gefrustreerd over hun dubbele rug. 8)

Hou je mond, wil je? :P

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 16 jan 2006 18:19

-3 kg binnen een week...

Van het weekend wask op vakantie met vrienden, en had besloten dan 1 dagje NIET te lijnen, maar helaas, dat lukte niet eens meer :)
heb wel 1 koekje op, maar meer kreegk gewoon mn strot niet door :)

Hoezo psychisch lijnen ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 16 jan 2006 19:19

jopidopi schreef:Maar.... bij mijn schoonfamilie zijn het allemaal dennen (strijkplanken noem ik ze hahaha...maar dat weten ze niet, je weet wel van voor en achter plat. Als ik zo was zou ik het niet leuk vinden, geef mij maar wat vormen...)

maar in hun ogen ben ik dik!!! ( mijn vriend vindt dat trouwens niethoor) Ik heb heupen en borsten....Dus ik ben dik. En dat zeggen ze ook!! Ik kan daar zo ontzettend boos om worden!! Ben je dik als je vrouwelijke vormen hebt? Nee, en als zou ik dik zijn, wat dan nog!!

Tja, jij vindt het heel lachwekkend om die mensen strijkplanken te noemen,
maar als ze jou dik noemen, ben je opeens boos?

Collateral

Berichtdoor Collateral » 16 jan 2006 19:24

1-0, haha. :D

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 16 jan 2006 19:48

AikonGirl schreef:
jopidopi schreef:Maar.... bij mijn schoonfamilie zijn het allemaal dennen (strijkplanken noem ik ze hahaha...maar dat weten ze niet, je weet wel van voor en achter plat. Als ik zo was zou ik het niet leuk vinden, geef mij maar wat vormen...)

maar in hun ogen ben ik dik!!! ( mijn vriend vindt dat trouwens niethoor) Ik heb heupen en borsten....Dus ik ben dik. En dat zeggen ze ook!! Ik kan daar zo ontzettend boos om worden!! Ben je dik als je vrouwelijke vormen hebt? Nee, en als zou ik dik zijn, wat dan nog!!

Tja, jij vindt het heel lachwekkend om die mensen strijkplanken te noemen,
maar als ze jou dik noemen, ben je opeens boos?

nee, dat zie je verkeerd.. dat is 'n reactie op.. :P , toch jopidopi? :P

jopidopi
Mineur
Mineur

Berichtdoor jopidopi » 16 jan 2006 20:11

idd.......

Eerst was ik jaloers op deze....sommige mensen........... mooi lijntje, krijgen veel waardering van anderen...........maar.... ik ben er niet meer jaloers op!! Ik vind het zelfs niet meer mooi. Ik weet wel dat je iedereen in z'n waarde moet laten...

Trouwens... m'n schoonmoeder vind het vreselijk dat ze geen borsten heeft, dus dat vind ik ook heel erg voor ze... want dat wordt ook niet altijd geaccepteerd... Een grote cup is wat, maar niks is ook wat!!

Ik heb deze opmerking echt niet bedoeld om mensen te kwetsen!! Het was gewoon een frustratie!!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 16 jan 2006 20:54

Maar, een mooi lijntje houdt toch niet in dat je megaslank bent en in feite helemaal geen lijn hebt?

jopidopi
Mineur
Mineur

Berichtdoor jopidopi » 16 jan 2006 20:59

tja en dat is nu net het punt

Sommige mensen vinden als je dus van een lijn bent... dus geen vormen hebt, dat je dan een mooi lijntje hebt.

Als je dus wel vormen hebt.... ben je gevormd haha en dus vaak dik...zo hoor ik vaak mensen zeggen...
Ik heb een vriendin....60 kg... das niet veel, toch? maar is gevormd... zeggen de mannen... ze is stevig!! ik begrijp het niet meer

een meisje uit ons dorp is denk ik wel 1.75 en helemaal recht...geen heupen geen billen je snapt het... wel een mooi smoeltje... zij heeft volgens de mannen een mooi lijntje...

Kijk en dan snap ik het niet meer!!

Maar goed... dat zeggen sommige mannen...en sommige vrouwen.
gelukkig zijn er ook mannen en vrouwen die er anders over denken

en als je gewoon goed in je vel zit........ je bent gezond... waar maak je je dan zorgen over.... ik probeer het niet meer te doen... en het lukt me aardig, maar bendan ook uit m'n puberjaren......... (puber=onzeker over lichaam....tenm ikke wel toen!!)

Terug naar “Archief”