Moderator: Moderafo's
froske schreef:Wat ik vaak merk is dat hetero's heel gemakkelijk afkeuren. Logisch. Je kunt je naturlijk nooit 100% in iemand inleven die anders geaard is, heb ik ook geen problemen mee. Maar vaak wordt er erg gemakkelijk gezegd van: "homorelatie kan niet!". Vervolgens ploffen ze 's avonds wel naast hun partner op de bank. Ik vind het helemaal prima hoor, als je een relatie hebt, maar weet dus wel wat een ander mist en wat je dus ook diegene ontzegt of soms zelfs verbied!
Natuurlijk mag je een ander wijzen op zijn/haar verkeerde bezigheden o.i.d. maar kijk ook eens naar jezelf. Niemand is perfect, ook ik ben dat niet. Natuurlijk is het zo dat God altijd op de eerste plaats moet staan, laat dat duidelijk zijn! Maar, zoals we hier ook zien met Zareb, als er iemand is die hier samen met God uitkomt, en een relatie aangaat, dan zou ik daar niet over durven oordelen.
Ik krijg er pas problemen mee als ze een relatie krijgen.
Gelukkig accepteren de meeste homo's wel dat ze homo zijn.
Smurffie schreef:Ze zullen wel moeten, wat moet je anders? Meestal heeft het wel even z'n tijd nodig
Naja..sommige homo's kiezen er voor om homo te zijn, maar ja, dat zijn dan weer geen echte homo's.
Optimatus schreef:Smurffie schreef:Ze zullen wel moeten, wat moet je anders? Meestal heeft het wel even z'n tijd nodig
Naja..sommige homo's kiezen er voor om homo te zijn, maar ja, dat zijn dan weer geen echte homo's.
En dan heb je nog dat geklef van diverse TV-homo's... Kijk, dat soort ellende wil ik dus niet op mijn TV zien. Dan gaat-ie uit of naar een andere zender.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten