Ik wel nanananaannvisser schreef:En, hoe weet jij dat zo zeker dan?

Moderator: Moderafo's
annvisser schreef:En, hoe weet jij dat zo zeker dan?
annvisser schreef:Is dit geen vorm van synesthesie?
Tobbe schreef:Raido schreef:een HSP'er klinkt alsof je geen mens meer bent.Verklaar u nader..
Je bent geen mens meer maar een person. Ik ben niet hooggevoelig, dat bedoelde ik er mee...
joos schreef:Nee Tobbe, dat denk ik inderdaad ook, dat jij GEEN HSP bent. Niet dat dat minderwaardig is als je dat zou zijn (en het is zeker wel menselijk, want 1 op de 5 mensen is het waarschijnlijk in meer of mindere mate...), maar zoals ik je ken.. nee, dat denk ik niet. Daar ben je misschien ook te weinig gevoelsmens voor?Tobbe schreef:Raido schreef:een HSP'er klinkt alsof je geen mens meer bent.Verklaar u nader..
Je bent geen mens meer maar een person. Ik ben niet hooggevoelig, dat bedoelde ik er mee...
![]()
Rufi schreef:De dagen van één week zie ik als een ovaal. Precies links begint zondag dan verder in een ovale vorm met de klok mee de hele week rond.
Rufi schreef:De maanden van een jaar zie ik als een horizontale lijn.
Rufi schreef:Ik had me dat nooit zo gerealiseerd tot mijn oudste zus zei dat ze dat had en ik dacht: "Hé, ik heb dat ook."
Tobbe schreef:Het schijnt anderen namelijk altijd vrij bizar in de oren te klinken, het wonderlijke is ook dat ik precies kan aangeven waar het donker en licht is etc. Trouwens, vrijwel altijd is de climax in donkerheid een oneven getal (bijvoobeeld elf, negentien en zevenendertig)...
Invincible schreef:Tobbe schreef:Het schijnt anderen namelijk altijd vrij bizar in de oren te klinken, het wonderlijke is ook dat ik precies kan aangeven waar het donker en licht is etc. Trouwens, vrijwel altijd is de climax in donkerheid een oneven getal (bijvoobeeld elf, negentien en zevenendertig)...
Belangrijke getallen in de Gematria...die 19 en 37. En alledrie priemgetallen..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten