Het klinkt mij ook vrij apart in de oren om er naar te verlangen als je vijftien jaar bent. Dan moet je donaldducks lezen

Moderator: Moderafo's
mystery schreef:We dwalen ietwat af.
Wat ik wil opmerken: als mens bén je compleet, niet incompleet zoals in een voorgaande post werd gezegd.
Ik geloof er niet in dat je als mens alleen niet compleet bent, je bent een waardevol mens met alles erop en eraan. Je zegt niet bij de geboorte van een kindje: hij/zij is niet compleet. Tuurlijk is hij/zij wel compleet.
Mensen benader je als één geheel. Eén mens is compleet.
En daarbij kan je het verlangen hebben naar een partner, maar alleen ben je compleet. God heeft de mens compleet geschapen hoor.
Ik kom dan WEER met mijn verhaalregenboog schreef:Heb jij Gods leiding ervaren in het vinden van je vriend/vriendin? En zo ja, hoe dan?
Aragorn schreef:Ja, maar heb je verkering nodig als je 15 bent?
Maria_00 schreef:Aragorn schreef:Ja, maar heb je verkering nodig als je 15 bent?
Jongen, ik zeg toch: Uw wil geschiede
Ik heb een keer een verhaal gehoord van een vrouw. Op een dag moest ze eten koken, en ze was haar lucifers kwijt. Toen bad ze of alstublieft haar lucifers mocht vinden, gewoon voor het aanrecht. Ze deed haar ogen open en daar lagen haar lucifers!! Dus zelfs voor zulke kleine dingen mag je God aanroepen!
Maria_00 schreef:Aragorn schreef:Ja, maar heb je verkering nodig als je 15 bent?
Jongen, ik zeg toch: Uw wil geschiede
Ik heb een keer een verhaal gehoord van een vrouw. Op een dag moest ze eten koken, en ze was haar lucifers kwijt. Toen bad ze of alstublieft haar lucifers mocht vinden, gewoon voor het aanrecht. Ze deed haar ogen open en daar lagen haar lucifers!! Dus zelfs voor zulke kleine dingen mag je God aanroepen!
Aragorn schreef:Ja lieverd, het maakt mij ook niet uit dat iemand ervoor bidt, maar ik vind het wel lichtelijk triest als je er op die leeftijd zo mee bezig bent.
Annemieke86 schreef:Ik kom dan WEER met mijn verhaal![]()
Ik heb mijn huidige vriend via internet leren kennen. Ik weet dat velen het nooit zouden doen op mijn manier, maar het is zo bijzonder dat we elkaar op deze manier ontmoet hebben [er zit nog een verhaal aan vast, maar dat is meer privé] dus ik weet zeker dat dit God's leiding is!![]()
Acire schreef:Annemieke86 schreef:Ik kom dan WEER met mijn verhaal![]()
Ik heb mijn huidige vriend via internet leren kennen. Ik weet dat velen het nooit zouden doen op mijn manier, maar het is zo bijzonder dat we elkaar op deze manier ontmoet hebben [er zit nog een verhaal aan vast, maar dat is meer privé] dus ik weet zeker dat dit God's leiding is!![]()
en als het nu uitgaat??
annvisser schreef:Acire schreef:Annemieke86 schreef:Ik kom dan WEER met mijn verhaal![]()
en als het nu uitgaat??
idd.. als het nu uitgaat? Ik had mijn vriend ook via internet leren kennen, en ervaarde ook zeker Gods hand hierin.. nu is het uit.. ik heb het zelf gedaan.. ga je dan dus tegen die leidende hand in?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten