HOE WEET JE DAT ALLEMAAL NOU ZO ZEKER, DE BIJBEL KAN OOK WEL VAN MENSEN VAN VROEGER GELEDEN ZIJN MET VEEL FANTASIE. KUN JE UITLEGGEN HOE JE ZO ZEKER WEET OF ER EENGOD BESTAAT??

Moderator: Moderafo's
noesje schreef:JE HEBT TOCH NOOIT EEN DUIDELIJK BEELD VAN GOD, HET KAN ALLEMAAL WEL EEN SPROOKJE ZIJN,OM HET EERBIEDIG TE ZEGGEN..
HOE WEET JE DAT ALLEMAAL NOU ZO ZEKER, DE BIJBEL KAN OOK WEL VAN MENSEN VAN VROEGER GELEDEN ZIJN MET VEEL FANTASIE. KUN JE UITLEGGEN HOE JE ZO ZEKER WEET OF ER EENGOD BESTAAT??![]()
![]()
![]()
sweap schreef:Ik weet zeker dat God bestaat, omdat ik al genoeg in mijn leven heb meegemaakt, wat niet zou kunnen als er geen god was! als ik in moeilijkheden zit, en ik bid, wie helpt mij anders dan God? Hij staat mij altijd bij, dus voor mij is 100% zeker dat Hij bestaat!
007 schreef:Note: beste admin. standaard antwoord-links zeggen vaak weinig. Een persoonlijk antwoord zegt veel meer. Relatie dat voorop in het christendom. Evangeliseren en Gods Koninkrijk vestigen is niet het uitdelen van bijbels en/of iemand verwijzen naar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten