Moderator: Moderafo's
Ik vind de intentie gewoon stom, de site heeft een doel om mensen te koppelen. Ze kwam daar niet voor maar om te kijken welke mensen daar waren.. tja het kan best gezellig zijn enzo..annvisser schreef:Raido schreef:Ik vind sites die als doel hebben het koppelen van mensen triest. Dus ook opzoeknaarjou.nl, daarbij heeft mijn zusje er nogal wat uurtjes achter vertoeft..En, Raido.. je vind het een trieste site? Hieruit neem ik aan dat je er zelf ook op bent geweest?
Wat dus betekent dat het errug leuk is, anders had ze er ook niet zoveel uurtjes achter gezeten![]()
annvisser schreef:Tuurlijk, het idee is ook wel triest, dat vind ik ook zeker wel.. En met zo'n gedachte moet je ook dus niet die site opgaan. Tsjah, krijg je de volgende discussie, want dan kunnen ze de site wel sluiten, als ze alleen maar "niet-serieuze-zoekers"krijgen![]()
Tuurlijk dat snap ik ook. Ik geloof dat God ons op deze manier bij elkaar heb gebracht. Zo kan het dus ook! Maar jouw opmerking snap ik wel hoor!!!tinos schreef:annemieke, heel leuk voor je. ik geloof ook wel dat het kán, maar ikzelf zou het niet wíllen. liever ontmoet ik iemand in real life, waar je op den duur een band mee krijgt die om te zetten is in een vaste relatie. en dus níet digitaal: waarbij alles er op gericht is om direct die vaste relatie te krijgen.
Johan81 schreef:Annemieke86 schreef:mee eens!!annvisser schreef:Je weet van te voren toch niet hoe je je vriend/vriendin gaat ontmoeten.. dat overkomt je
+ duidelijke Leiding, al zie je dat vaak pas achter af.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten