Dating sites

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 30 dec 2005 19:53

Op zich zitten er wel een boel voordelen aan, ja. Ik heb zelf ook een relatie gehad die begonnen is op internet. Ondanks de positieve ervaringen zal ik het nu echter niet snel doen. Ik geef toch de voorkeur aan leren kennen irl dan digitaal.
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 30 dec 2005 20:44

annvisser schreef:
Raido schreef:
En, Raido.. je vind het een trieste site? Hieruit neem ik aan dat je er zelf ook op bent geweest?
Ik vind sites die als doel hebben het koppelen van mensen triest. Dus ook opzoeknaarjou.nl, daarbij heeft mijn zusje er nogal wat uurtjes achter vertoeft..

Wat dus betekent dat het errug leuk is, anders had ze er ook niet zoveel uurtjes achter gezeten :lol: :wink:
Ik vind de intentie gewoon stom, de site heeft een doel om mensen te koppelen. Ze kwam daar niet voor maar om te kijken welke mensen daar waren.. tja het kan best gezellig zijn enzo..

ik vind het idee triest :)
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 30 dec 2005 21:39

Tuurlijk, het idee is ook wel triest, dat vind ik ook zeker wel.. En met zo'n gedachte moet je ook dus niet die site opgaan. Tsjah, krijg je de volgende discussie, want dan kunnen ze de site wel sluiten, als ze alleen maar "niet-serieuze-zoekers"krijgen :mrgreen:

Maar als ik nu zie hoeveel leuke, gezellige contacten ik heb overgehouden, aan die paar geweldige uurtjes in de chatbox.. echt top!
Dus kvind het gewoon jammer dat iedereen alleen maar negatief erover doet.. ga ik er toch rechtlijnig tegen in :wink:

MiSsBiSoLo
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor MiSsBiSoLo » 30 dec 2005 22:20

Ikzelf heb me daar ook op aangemeld, maar dacht eigenlijk dat het net zo´n site was als deze, waarop je met anderen discussieert o.i.d. over bepaalde dingen... Maar nu blijkt het een soort van uitverkoop te zijn daar hahaha..
Als die 40 dagen of weet ik hoe veel om zijn, ga ik me zeker niet opnieuw aanmelden. Want inderdaad, digitaal ben je denk ik toch net iets anders dan in het echt en zoals ik eerder hier ook al las: je gaat zelf dingen positief invullen over die ander.. Misschien is dat niet eens terecht!

Sluit trouwens niet uit dat er wel een goeie relatie uit op kan bloeien, maar persoonlijk zou ik ook niet echt een serieuze relatie willen hebben met iemand van opzoeknaarjou.nl... Of tenminste, ik vind dat niet echt de plek waar ik mijn toekomstige wil ontmoeten, hoe weinig fouts er ook eigenlijk aan is...
'Listen to your heart'

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 30 dec 2005 22:43

annvisser schreef:Tuurlijk, het idee is ook wel triest, dat vind ik ook zeker wel.. En met zo'n gedachte moet je ook dus niet die site opgaan. Tsjah, krijg je de volgende discussie, want dan kunnen ze de site wel sluiten, als ze alleen maar "niet-serieuze-zoekers"krijgen :mrgreen:

Met zo'n gedachte moet je niet die site opgaan... Net als in het echt dus: gewoon normaal nuchter denken.
Dat wordt op zo'n plek echter dusdanig ongenadig onder druk gezet dat je dat niet mee zal vallen. []:) []:) []:) De hele vormgeving en opzet is op het bijzondere gericht, en zeker de personen die zich het snelst bij je aanmelden voor contact hebben helemaal die inslag, hijgend buiten adem op zoek als ze zijn. Wil je dan die nuchterheid volhouden, dan mag je wel immuun zijn voor sferen, en voor hoe anderen denken en doen.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 31 dec 2005 12:07

Wat ik hier lees zijn vooral negatieve reacties. Waarom eigenlijk?? Natuurlijk, je hebt recht op eigen mening!!

Ik heb mij aangemeld op www.christianmatch.nl en met succes! Na een e-mailcontact van 4 maanden heb ik mijn huidige vriend ontmoet en tot nu toe gaat het perfect! Ja je leest het goed: digitaal contact! Maar laat dit wel even duidelijk zijn: ik was niet specifiek op zoek naar een relatie maar naar vriendschappelijk contact maar het verliep so soepel dat we verkering kregen na een aantal maanden.

Het kan dus toch! Ik was er ook helemaal niet positief tegenover gesteld, tegenover dat digitaal zoeken. Ik voelde me in zekere zin wanhopig en hopeloos maar ik heb gemerkt dat het allemaal vanzelf liep.

Ik wil jullie niet afkraken maar zo kan het dus ook. Zonder wanhopig te zijn enz.. :)
Afbeelding

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 31 dec 2005 12:11

annemieke, heel leuk voor je. ik geloof ook wel dat het kán, maar ikzelf zou het niet wíllen. liever ontmoet ik iemand in real life, waar je op den duur een band mee krijgt die om te zetten is in een vaste relatie. en dus níet digitaal: waarbij alles er op gericht is om direct die vaste relatie te krijgen.

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 31 dec 2005 12:14

tinos schreef:annemieke, heel leuk voor je. ik geloof ook wel dat het kán, maar ikzelf zou het niet wíllen. liever ontmoet ik iemand in real life, waar je op den duur een band mee krijgt die om te zetten is in een vaste relatie. en dus níet digitaal: waarbij alles er op gericht is om direct die vaste relatie te krijgen.
Tuurlijk dat snap ik ook. Ik geloof dat God ons op deze manier bij elkaar heb gebracht. Zo kan het dus ook! Maar jouw opmerking snap ik wel hoor!!! :)
Afbeelding

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 31 dec 2005 19:16

Je weet van te voren toch niet hoe je je vriend/vriendin gaat ontmoeten.. dat overkomt je :wink:

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 01 jan 2006 12:54

annvisser schreef:Je weet van te voren toch niet hoe je je vriend/vriendin gaat ontmoeten.. dat overkomt je :wink:

ik plan dat in 8)

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 01 jan 2006 12:59

:roll: grijnzz.. --> dat klinkt niet christelijk :wink:

André

Berichtdoor André » 01 jan 2006 15:59

Opzich wel frappant dat de draad in dit topic weer wordt opgepakt zo vlak voor kerst enzo.
Blijkbaar zit er in ieder mens toch een stukje 'gezelschapsmens' o.i.d.

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 07 jan 2006 15:04

annvisser schreef:Je weet van te voren toch niet hoe je je vriend/vriendin gaat ontmoeten.. dat overkomt je :wink:
mee eens!! :D
Afbeelding

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 07 jan 2006 16:31

Annemieke86 schreef:

+ duidelijke Leiding, al zie je dat vaak pas achter af.
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

Lausnitz
Mineur
Mineur

Berichtdoor Lausnitz » 07 jan 2006 22:20

Johan81 schreef:
Annemieke86 schreef:

+ duidelijke Leiding, al zie je dat vaak pas achter af.

Mee eens Johan!

Van het voorjaar zat ik absoluut niet zo lekker in mn vel, voelde me best eenzaam enzo; toen kreeg ik opeens zo'n refowebmail voor een gratis proefabonnement op christianmatch.nl. Dus ik dat maar gedaan. En meteen, jawel hoor, meiden die met mij willen chatten. Eentje wilde mij beter leren kennen en misschien zelfs wel verkering omdat ze mn profiel wel leuk vond. Ahum! En toen was mn proefabonnement verlopen... Nee, datingsites vind ik niet echt succesvol. Maar dat is per persoon verschillend natuurlijk...
www.cgjf.nl

Terug naar “Archief”