Beste Safat82
Ik sta versteld van het feit hoe slecht men zijn Verlosser kent, als Christen en het mij niet verbaasd dat Hij zich zal afvragen of Hij nog wel geloof op aarde zal vinden, als Hij terug komt. ik ben dan ook blij dat Hij spreekt over een (slechts) Overblijfsel van hen die menen en zelfs bewern dat zij Hem gekend hebben. Wat een teleurstelling zal het dan zijn als Hij zal zeggen:
Ga heen, Ik heb u niet gekend.
Aan de Stem herkend men zijn Meester, maar ik begrijp dat de Meester zal zeggen: Ga weg van mij, jullie zijn Mijn schapen niet. Maar dat zal Hij niet zeggen, want de schapen vluchten vanzelf wel, want dat doen schapen als zij hun Meester niet (her-) kennen. En wat betreft de 163 regeltjes! God de Vader in de Hemel en de Zoon Jezus alsmede d eHeilige Geest, zoals opgetekend in het Eeuwige Evangelie; spreken slechts over 10 regels. De 10 regels van de Decaloog.
En dat zelfs kunnen de Schapen, de menen Schapen van ee Hemelse verlosser te zijn, nog niet onthouden en zelfs door de Heilige Geest, die de Vader heeft gezonden als Trooster, Leraar en Vermaner. Aan welke Stem herkennen jullie ëen"Meester". De zondag staat boven de Sabbat, wat een slechte Bijbelkenners en kenners van Jezus. Het spijt me dat te moeten zeggen. Met respect zie ik jullie antwoorden tegemoet, maar zelfs de eenvoudigste wet, die ooit door God is geopenbaard wordt nog vergeleken met die van een andere God. Terwijl ik hier gewoon ALLE eenvoudigste Bijbelverzen heb gedeponeerd! Ziende blind en Horende doof is wat Jezus hierover zegt.
Jammer! Ik bid voor jullie en zal bidden voor mijzelf, want Satan zal het voor elkaar krijgen om de meest trouwe discipel ten val te brengen!
ik heb een hoop geleerd.
Beste Safat82
Ik zit trouwens je verhaal nog eens door te lezen, en hoe kom je erbij dat ieder vrij is om te geloven wat hij of zij wil?
De mens mag kiezen voor het kwade (Satan die zijn volk mag verzamelen) en men mag kiezen voor Gods Koninkrijk (Jezus verzamelt zich een volk)
Weet je nog beste vriend: De Bruid van Jezus: De Reine Vrouw
Weet je nog beste vriend: De Hoer van Satan:De Onreine Vrouw
beide met een dienovereenkomstig Rijk en plaats:
het ene verdwijnt en het andere zal Eeuwig bestaan.
INDERDAAD de mens mag kiezen! Hoe triest God het ook zal vinden, zij die voor de zondag blijven kiezen en in dat licht menen verlost te worden, zullen hun Meester niet meer herkennen. God zal, uiteindelijk, de zonde toelaten en hen geven waar ze om gevraagd hebben. De zon zal heb verteren, de zon die ze zo graag aanbaden en zelfs een dag toedichtte.
Pas op dat ik niet openbaar (uit Openbaringen) wat de mensen dan te wachten staat. Maar ik heb gezegd. Misschien is het goed om in Gebed om uitleg te vragen met wat ik hier heb geschreven. Tenslotte moet de Heilige Geest het bewerken, dat kunnen weij voior elkaar niet. Wees maar blij! Dan weten we dat er niet zondige Geest aan ons wil werken, maar één die in het Vlees gekomen is en ook alles heeft meegemaakt zoals wij.
Wat een eer om deze Meester te mogen dienen en te herkennen aan Zijn Stem. Nu al en elke dag!
Tijd om de Openbaringen in het licht van Gods nabijheid te leren kennen als Jezus laatste oproep aan de Christengemeenten om het grote Babylon UIT TE GAAN!
@@Er is maar één manier om zalig te worden, en dat is door God, en door Gods instellingen en geboden@@ JUIST EN WAAROM SPREEK JE DAN MET EN DUBBELE TONG
HIER DOE JE DAT:
Bovendien ben ik het, ondanks dat ik zei dat de dag er niet toe doet, er niet helemaal mee eens dat de sabbat een bijbelse dag is, de zondag verwijst immers naar de dag van de opstanding?
Hoe kun je nu twee Heren dienen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De SABBAT GEEN GEHEILIGDE DAG! Wat een SLECHTE BIJBELKENNIS !
Jezus IS HEER OVER DE SABBT!
Satan is HEER over de ZON -dag! Men moet de ZON niet aanbidden of de ZON der gerechtigheid, maar JEZUS CENTRAAL STELLEN in zijn persoonlijke leven. Dan is de SABBAT dan ook kern van dat beleven: Jezus HEER...................over de SABBAT hé hé
Maar het hele punt is dat men zijn/haar eigen straatje schoon wil praten door met argumenten aan te komen als: 'ik mag zelf weten wat ik doe'...
Ja, de mens mag kiezen vcoor de zon-.............dag en de SABBAT
Wees blij dat de genadetijd nog niet voorbij is, want NIEMAND KOMT OP ANDERE MANIER in het Koninkrijk dan alleen op grond van een Hemelse grondwet. Niemand komt op een ANDERE manier, het Koninkrijk der hemelen, binnen dan DOOR JEZUS!
Wie denkt dat dat wel anders kan: BEDRIEGD ZICHZELF
Ik mag doen wat ik wil! Als dat niet zo was, was ik door de ZONDE allang gestorven. Maar de Heer heeft een GENADETIJD INGESTELD! Maak daar dan GEBRUIK VAN, voordat de DEUR DICHTGAAT (denk aan NOACH)