Lalage schreef:ooooooow, ze reageren op zo'n manier dat je denkt: wow hij heeft gelijk dat hij bij die lui is weggegaan
Yep, daar viel een kwartje!

Moderator: Moderafo's
BJ schreef:Zou het alleen in die kerk zo erg zijn? Of komt het in veel meer kerken voor, alleen komt het dan niet naar buiten?
Night schreef:- ik hoor niemand over, hoe begrijpelijk ook, het (voor mij althans onverklaarbare) feit dat hij totaal met de kerk gebroken heeft. Met alle respect voor het gebeurde, waarom zo'n weg als je ouderling geweest bent? Waar is dan je relatie met God, of wat is dat geweest?
Night schreef:Aan voornoemde antwoorden wil ik niets af doen.
Vergeet alleen niet dat burnout een complex iets is.
Een burnout wordt nooit 100% veroorzaakt door factiren van buitenaf.
Het heeft te maken met een samenspel van factoren, zoals karakter, op-voeding en ga zo maar door.
Misschien moeten we dat ook even vasthouden.
Night schreef:- ik hoor niemand over, hoe begrijpelijk ook, het (voor mij althans onverklaarbare) feit dat hij totaal met de kerk gebroken heeft. Met alle respect voor het gebeurde, waarom zo'n weg als je ouderling geweest bent? Waar is dan je relatie met God, of wat is dat geweest?
Pim schreef:Ik word er bijna misselijk van, van het lezen van OSW. Wat een gevaarlijke gekken daar zeg (behalve Xgnoom natuurlijk, dat is een infiltrant namens refoweb)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten