HHmmm ik denk dat dat nog wel mee valt alleen dingen die recht tegen God in gaan zijn wel van satan ja.
en voor de rest: okay ieder zo zijn eigen mening maar ik heb echt wat anders mee gemaakt
Moderator: Moderafo's
Ik mag ook een aantal goths onder mijn vriendenkring rekenen, en dat zijn allemaal "normale" mensen. Ze hebben een baan, een vriendin (of vrouw), ze hebben eigenlijk een vrij normaal leven. Oke, ze kleden zich anders, maar verder zie ik hen meer als mensen met andere kijk op de wereld, maar met interesse voor religie.
Ik ben ook wel eens op een gothic feest geweest (das al een tijdje geleden), en eerlijk gezegd beviel het me wel. Een beetje zoals vroeger bij de "oldskool" new wave feesten ten tijde van The Cure enzo.
De sfeer is eem tikje erotisch, das waar, men probeert zich gewoon zo goed mogelijk te kleden (als je op een doorsnee zaterdagavond een discotheek binnenloopt dan weet je ook niet wat je ziet).
En natuurlijk zijn er freaks die aan automutilatie doen of die in doodskisten slapen, maar dat zijn de uitwassen. Die heb je overal, ook in het christendom.
Goths zijn apart, maar zwarte magie en satanisme.......... nee, dat gaat er bij mij niet in.
Is het niet zo dat in jullie visie de rest van de wereld van Stan is, puur en alleen omdat het niet christelijk is?
okay ieder zo zijn eigen mening maar ik heb echt wat anders mee gemaakt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten