Jos123 schreef:Aragorn schreef:Samen bidden kan iig wel een gevoel van verbondenheid en intimiteit geven, wat je relatie ten goede kan komen als het wat minder gaat.
Verder vind ik het persoonlijk een beetje onzin om te bidden of het alsjeblieft maar aan mag blijven, want soms is het gewoon beter dat het uitgaat. Come what may.
Mee eens. Heb zelf ook ook meer dan drie jaar een relatie gehad waarbij ik met beetje rationeel wezen, echt wel begreep dat het niet goed zat. Toch bid je dan wel of het goed mag komen/ aan mag blijven, beetje tegen beter weten in.
Daarnaast ken ik ook best wat mensen die niet eens bereid lijken om te vechten voor een relatie en dat is soms toch echt ff nodig. Je wordt er vaak sterker door.
In ieder geval is samen bidden heel goed en naar mijn idee noodzakelijk voor je relatie. Je leert er elkaar beter en intiemer door kennen.
ik vind het heerlijk om samen te bidden. alsof je hand in hand voor god staat en zegt, wel Heer, hier zijn we samen. ik denk dat de Heer het heel fijn vind.