Whatever, wsl heb ik 'jonge' ouders dan ofzo.Raido schreef:'35 is ook niet bejaard! hooguit wat meer jaartjes dan mijn ouders...
Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Bejaarden zijn sowieso vaak saai. Die hebben het dan idd alleen maar over hun kwaaltjes.
Aragorn schreef:Maarr, het valt me wel met enige regelmaat op dat veel ouderen hun levenservaring nog niet bepaald om hebben weten te zetten in levenswijsheid.
barry rab schreef:Ik weet niet of jullie dit ook wel eens hebben.
In mijn vriendenkring en familie zijn diverse mensen de laatste tijd vader en moeder geworden.
Dit is leuk, alleen kan ik mij blauw ergeren aan de vrouwen dat wanneer ze maar zwanger zijn en of een kind hebben het maar over 1 onderwerp kan gaan, je raad het kinderen.
Dit is zo vermoeiend, voor dat je op een verjaardag maar een bakje koffie op hebt gaat het al over borstvoeding phhhhhhhhhhhhhhh.
En gaat het er niet over dan wel via een omweg, voor je het weet gaat het weer over die gevulde pamper met die twee rijstkorrels.
En ze hebben het ook niet door dat er mensen bij zitten die geen vaste relatie hebben en of geen kinderen kunnen krijgen.
graag jullie reactie
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 56 gasten