Stelling: Je kan pas evangeliseren als je echt voor God hebt gekozen! Dat je zeker weet dat je een kind van God bent.
P.s. Ik hoop niet dat er al zo topic is geweest (anders maar verwijderen)
Moderator: Moderafo's
the_mask schreef:Stelling: Je kan pas evangeliseren als je echt voor God hebt gekozen! Dat je zeker weet dat je een kind van God bent.
P.s. Ik hoop niet dat er al zo topic is geweest (anders maar verwijderen)
joris schreef:maar gaan evangeliseren is iets wat je bewust doet en waar je voor kiest. wat dat betrefd zou ik zeggn dat dat gebeuren moet door wedergeboren christenen.
the_mask schreef:Stelling: Je kan pas evangeliseren als je echt voor God hebt gekozen! Dat je zeker weet dat je een kind van God bent.
Calvin schreef:the_mask schreef:Stelling: Je kan pas evangeliseren als je echt voor God hebt gekozen! Dat je zeker weet dat je een kind van God bent.
Van harte mee eens! Een vijand kan niet dienen aan 's Konings hof. In de bijbel staat: wie Hem niet gelooft heeft God tot een leugenaar gemaakt. Onbekeerd evangeliseren is dus mensen over een God vertellen waar je zelf een vijand van bent.
Wie niet voor Mij is, is tegen Mij. En wie niet met Mij vergadert, die verstrooit!!!!Ikke21 schreef:Calvin schreef:the_mask schreef:Stelling: Je kan pas evangeliseren als je echt voor God hebt gekozen! Dat je zeker weet dat je een kind van God bent.
Van harte mee eens! Een vijand kan niet dienen aan 's Konings hof. In de bijbel staat: wie Hem niet gelooft heeft God tot een leugenaar gemaakt. Onbekeerd evangeliseren is dus mensen over een God vertellen waar je zelf een vijand van bent.
Als je nog geen kind van God bent, hoef je niet gelijk een vijand te zijn, volgens mij draag ieder mens wel een stukje uit, net wat ik hierboven zei, alleen al om er met ongelovigen over te praten.
Wie niet voor Mij is, is tegen Mij. En wie niet met Mij vergadert, die verstrooit!!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten