ik wil graag jullie mening horen of je als gelovige jezelf kan/mag laten tatoueren.
ik vindt het in sommige gevallen erg mooi,maar ik heb mn twijfels of het wel kan en mag als je gelovig ben.
graag jullie mening
Moderator: Moderafo's
Ikke21 schreef:Er staat ook niet in de bijbel heel letterlijk dat het niet mag, toch denk ik dat we allemaal met ons gezonde verstand kunnen verzinnen dat dit niet goed is.......Als God dit had gewild, had Hij ons net zo goed kunnen schapen met een groot varken over ons lichaam getekend.
Napoleon schreef:Ikke21 schreef:Er staat ook niet in de bijbel heel letterlijk dat het niet mag, toch denk ik dat we allemaal met ons gezonde verstand kunnen verzinnen dat dit niet goed is.......Als God dit had gewild, had Hij ons net zo goed kunnen schapen met een groot varken over ons lichaam getekend.
ach ja, en we gaan maar weer op de stoel van God zitten. als God had gewild dat we oorbellen droegen, had hij ze er ook wel aangemaakt, en hetzelfde voor kettingen, armbanden, ringen, enz. waarom scheer ik mijn baard af, als God hem laat groeien? waarom knip ik mijn haar? als God had gewild dat ik kort haar had, had hij er wel voor gezorgd dat het kort zou blijven.
sorry, hier kan ik echt niets mee.
Napoleon schreef:hm, dan vraag ik me nog steeds af of jij wel sieraden draagt, of jij je benen scheert, of jouw vriend zijn baard afscheert en of hij lang haar heeft. want als je jouw redenering doortrekt moeten we dat dus ook in de natuurlijke staat laten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten