debutler schreef:Ik zoek naar waarheid en vindt veel leugen in de kerken. Dat is voor jou een belediging? Prima.
de kerk is niet volmaakt en perfect! Is dat hier gezegt dat de kerk volmaakt is??
Moderator: Moderafo's
debutler schreef:Ik zoek naar waarheid en vindt veel leugen in de kerken. Dat is voor jou een belediging? Prima.
Gerdien B. schreef:debutler schreef:Ik zoek naar waarheid en vindt veel leugen in de kerken. Dat is voor jou een belediging? Prima.
de kerk is niet volmaakt en perfect! Is dat hier gezegt dat de kerk volmaakt is??
debutler schreef:Gerdien B. schreef:debutler schreef:Ik zoek naar waarheid en vindt veel leugen in de kerken. Dat is voor jou een belediging? Prima.
Lees het nog even langzaam voor je me wat in de mond legt:
ik zeg dat ik naar waarheid zoek en vee leugen vind in de kerken. Dat is iets anders dan dat de kerk niet volmaakt is.
Of vindt jij leugens gerechtvaardigd?
Gerdien B. schreef:ik heb vanmiddag een nummer doorgekregen die onder christelijk house valt. Deze is vrij rustig eigenlijk bij het idee dat ik heb over house muziek.
Zijn er nou echt house party's waar alleen maar zulke christelijk house nummers worden gedraait???
jostitosti schreef:maar goed het gaat jou erom dat jij vindt dat je als christen God niet kan prijzen op een plek waar alles om seks en drank gaat.... waarom vindt je dat het niet kan?
jostitosti schreef:als we ons gevoel als maatstaf nemen dan kunnen we inderdaad alles wel goed gaan keuren.....maar als het je van God houdt, draai het niet!!! maar omdat het jou van God af houdt, betekent dat NIET dat voor een ander ook zo is.....
jostitosti schreef:Gerdien B. schreef:ik heb vanmiddag een nummer doorgekregen die onder christelijk house valt. Deze is vrij rustig eigenlijk bij het idee dat ik heb over house muziek.
Zijn er nou echt house party's waar alleen maar zulke christelijk house nummers worden gedraait???
ja, de thema´s van de nummers varieeren en soms ligt het er niet zo duimendik op als bij deze nummers, maar echt ze zijn er!
bedankt dat je geluisterd hebt!
Gerdien B. schreef:Hoe kan je op 1 plek God en de duivel dienen?? ik snap dat niet! We moeten toch kiezen tussen God en de duivel???
je kan niet van 2 walletjes eten.
jostitosti schreef:Gerdien B. schreef:Hoe kan je op 1 plek God en de duivel dienen?? ik snap dat niet! We moeten toch kiezen tussen God en de duivel???
Als ik op een plek ben waar alles om seks en drank draait, betekent dat toch niet automatisch dat ik de duivel dien?
jostitosti schreef:Gerdien B. schreef:Hoe kan je op 1 plek God en de duivel dienen?? ik snap dat niet! We moeten toch kiezen tussen God en de duivel???
Als ik op een plek ben waar alles om seks en drank draait, betekent dat toch niet automatisch dat ik de duivel dien?
jostitosti schreef:dus als ik op een plek ben waar het om seks en drugs draait doe ik er automatisch aan mee en dien ik God niet? dus de plek waar ik kom definieert mijn hartsgesteldheid? Dat vindt ik wel wat vergaan.....
ook al doe ik niet mee aan de seks en de drugs, toch dien ik God dan niet?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 34 gasten