Ze herenigen kerkgenootschappen d.m.v. de politiek, maar dat bedoel je wsl niet?Raido schreef:Ah kent de GKV geen scheiding van kerk en partij?

Moderator: Moderafo's
Pieter schreef:Bestuurlijke of politieke functies zijn iets anders dan kerkelijke ambten.
De SGP-jongeren gaan, als ik het goed begrepen heb, hun bestuur ook openstellen voor dames. Dat lijkt me een goede ontwikkeling.
Big Mac schreef:
De SGP moet bijna wel, want anders krijgen ze die subsidie van een miljoen euro niet meer. Er was toch een uitspraak geweest.
Toriso schreef:Die giften dan aftrekbaar? Vergeet het maar. Die stukjes van die predikanten? Ach ik kon me in alle drie wel enigzins vinden. Ze zeggen eigenlijk allemaal hetzelfde, lood om oud ijzer. Ik heb trouwens de secretaris van de SGP-Jongeren een suggestie meegegeven, hij zou het aan de orde stellen. Daarna zou ik nog van hem vernemen. Ik ga daar hier nu niet verder over uitwijden. Dat ligt te gevoelig...
Triumph schreef:Big Mac schreef:
De SGP moet bijna wel, want anders krijgen ze die subsidie van een miljoen euro niet meer. Er was toch een uitspraak geweest.
Alsof de trouwe achterban van de SGP dat niet kan ophoesten![]()
Wat mijn mening betreft hoop ik dat de SGP bij haar huidige standpunt blijft het zou mijn inziens erg vreemd overkomen(zacht uitgedrukt) als ze omwille van het geld toch vrouwen zouden toelaten.
trouwens belastingtechnisch is 45% van giften toch aftrekbaar?!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten