vlinder schreef:Wat een schatje Corine! hoe oud is ie?
Hij is nu 4,5 maand. Op de foto was hij denk 3 maanden.
Bij mijn 1e had een meisje Lisanne geheten en bij de 2e had een jongen Thomas geheten, maar die naam vond ik niet zo ( hadden we ook op het laatste nipperje omdat we geen andere naam konden vinden ) en aangezien ik een sterk voorgevoel had dat het een meisje zou worden deden we er al minder moeite voor![]()
Dat hadden wij met een meisjesnaam, de avond voor Boudin geboren is wisten we het nog niet.. Maar we wilden graag vernoemen. Als het een jongen was naar mn schoonvader Boudewijn en als het een meisje was naar mn ma, Gerrigje Martijntje.. Dus we wisten echt niet wat we daarvan moesten maken. Maar het werd een jongen!
Mijn mannetje vind Boaz leuk maar wat voor een doopnaam verzin je daar nou bijen Boaz..... hmm vind het niet zo klinken bij Joshua en Merel.... dan vind ik Lucas beter...( en ook een mooie naam) maar we zijn er nog niet over uit en het zijn nog steeds geen namen waar we voor 100 % achter kunnen staan. ( wat doen we weer moeilijk he
)
Valt ook niet mee als je voor de 3e keer namen moet zoeken![]()
Maar we komen er voor die tijd vast nog wel uit
Boaz vind ik ook een hele mooie naam ja, en Lucas ook, daar kun je nog Luuk van maken ofzo..
Naja, in elk geval succes ermee, het komt vast goed!