Moderator: Moderafo's

en dan kan je die naam van Arro team beter veranderen in Loser Team
  en dan kan je die naam van Arro team beter veranderen in Loser Team  Maar voor jullie moeten verliezen inmiddels normaal zijn.
  Maar voor jullie moeten verliezen inmiddels normaal zijn.

Nog even een woordje voor het Arro team, als je met zulke grote monden aan het toernooi begint, en dan van jongetjes van 15 verliest, dan mag je je wel heeeeeel errug schamen en dan kan je die naam van Arro team beter veranderen in Loser Team Maar voor jullie moeten verliezen inmiddels normaal zijn.
Ik hoop dat er volgend jaar eens een team meedoet dat ons kan verslaan, want wij hebben tenminste nog noooooooooit verloren op dit evenement

Maargoed, ik zie het allemaal wel op de film terug
  Maargoed, ik zie het allemaal wel op de film terug  
 reform natuurlijk voor het organiseren, mijn teamgenoten uiteraard, de medix, die mij gelukkig niet hebben hoeven behandelen (vooral het mannelijke deel van het medixteam was wat erg bloeddorstig
  reform natuurlijk voor het organiseren, mijn teamgenoten uiteraard, de medix, die mij gelukkig niet hebben hoeven behandelen (vooral het mannelijke deel van het medixteam was wat erg bloeddorstig  ), de mensen van de afterparty, en natuurlijk Legolas, die mij geheel belangeloos zo rond een uur of half drie een gratis McMaaltijd offreerde... sorry dat ik je shake opgedronken heb
 ), de mensen van de afterparty, en natuurlijk Legolas, die mij geheel belangeloos zo rond een uur of half drie een gratis McMaaltijd offreerde... sorry dat ik je shake opgedronken heb 
Napoleon schreef:hee mensen, het was bijzonder gezellig, en iedereen bedanktreform natuurlijk voor het organiseren, mijn teamgenoten uiteraard, de medix, die mij gelukkig niet hebben hoeven behandelen (vooral het mannelijke deel van het medixteam was wat erg bloeddorstig
), de mensen van de afterparty, en natuurlijk Legolas, die mij geheel belangeloos zo rond een uur of half drie een gratis McMaaltijd offreerde... sorry dat ik je shake opgedronken heb
 was de mac bij jullie nog open?
 was de mac bij jullie nog open?  

)
)

Maar als Arro-team, en ik als "vriend" die mee mócht doen natuurlijk, moet je de "mythe" rondom "arro" natuurlijk levend houden, dat doe je nu eenmaal niet door simpelweg te winnen
  Maar als Arro-team, en ik als "vriend" die mee mócht doen natuurlijk, moet je de "mythe" rondom "arro" natuurlijk levend houden, dat doe je nu eenmaal niet door simpelweg te winnen  

voortaan drink je je water zélf op oke?
  voortaan drink je je water zélf op oke?  

)
 )

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten