Refowebzaalvoetbaltoernooi (4 nov definitief)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Tijn
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Tijn » 05 nov 2005 10:33

ja daatje bedankt voor je goede zorgen.. (en het bier... )
Laat je leiden door Hem!

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 05 nov 2005 10:50

Winnaars gefeliciteerd!
Maar ik vind dat Rene de allergrootste beker verdient!

HEt was bijzonder gezellig! Mijn held van de avond was toch wel de keeper met de stropdas en de witte keepershandschoentjes :mrgreen:
Het enige noodzakelijke wat helaas ontbrak waren toch wel de tafeltjes....he Gershwin? Een ideel voor de volgende keer 8)

Kortom, prima avond, veel leuke mensen gesproken, veel nieuwe mensen de hand geschud en met mijn nieuwe liefde Kurtyo de GFT-bak gedeeld.
Laatst gewijzigd door meschianza op 05 nov 2005 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

simply_the_best
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor simply_the_best » 05 nov 2005 10:52

Ha die Rene, weer van harte bedankt voor de organisatie, het was weer geweldig(en niet alleen door het feit dat wij gewonnen hebben), het was gewoon weer leuk verzorgd, alle hulde daar weer voor, en we verwachten gewoon dat dit evenement jaarlijks terugkeert.

Eigenlijk zouden we ook eens een volleybal toernooi moeten organiseren, dan hebben andere teams ook wat meer kans :mrgreen:

Dan voor alle mensen die zo hebben lopen opscheppen in deze topic, uiteinderlijk heeft er maar EEN TEAM de grote woorden volkomen waar gemaakt, met grote afstand waren de 2 wedstrijden waarin wij meespeelden de spannendste van het toernooi, ik refereer aan de 5-4 overwinning op Nieuwerkerk, en de finale pot tegen Sliedrecht.
En uiteindelijk stonden wij weer met die vertrouwde beker in onze hand :D

Suus, jij als enigste dame in het team, ook van harte bedankt, je inzet was onvergetelijk.

Nog even een woordje voor het Arro team, als je met zulke grote monden aan het toernooi begint, en dan van jongetjes van 15 verliest, dan mag je je wel heeeeeel errug schamen :oops: en dan kan je die naam van Arro team beter veranderen in Loser Team :mrgreen: Maar voor jullie moeten verliezen inmiddels normaal zijn.
Ik hoop dat er volgend jaar eens een team meedoet dat ons kan verslaan, want wij hebben tenminste nog noooooooooit verloren op dit evenement :lol:

We waren gewoon weer SIMPLY THE BEST

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 05 nov 2005 12:04

Ja René, ook namens de andere Refomedix, heel erg bedankt voor het organiseren. Het was supergezellig en we hebben niet helemaal stil hoeven zitten. Gelukkig dit maal geen geklungel in een ziekenhuis, maar wel een fantastisch drukverband.

De zaag bleek (helaas?) niet nodig te zijn.

Ik kijk alweer uit naar de volgende keer. Februari 2006?
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 05 nov 2005 12:21

Nog even een woordje voor het Arro team, als je met zulke grote monden aan het toernooi begint, en dan van jongetjes van 15 verliest, dan mag je je wel heeeeeel errug schamen en dan kan je die naam van Arro team beter veranderen in Loser Team Maar voor jullie moeten verliezen inmiddels normaal zijn.
Ik hoop dat er volgend jaar eens een team meedoet dat ons kan verslaan, want wij hebben tenminste nog noooooooooit verloren op dit evenement

Hola knulletje, jij stapt wel erg makkelijk over de educatieve taak van het ArroteaM heen.. Blijkbaar waren er voor onze helden andere zaken even belangrijker dan het winnen van jongetjes van 15. Om dan je op zeker te behalen overwinning maar ff opzij te zetten, nou: ik heb er respect voor, dan ben je echt winnaars!!

Want zonder hun stervoetballer hadden ze je nog steeds met de ogen dicht gedold.

Je lijkt wel een bange uitsupporter, van een provincieclubje.. (een grote bek, achter het hek)

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 05 nov 2005 12:29

Een Ajaxsupporter dus.

simply_the_best
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor simply_the_best » 05 nov 2005 12:36

Errug toevallig dat 'die helden' dat het vorige toernooi ook al hadden!!!

Want volgens mij hadden ze toen ook in de finale verloren van ONS.

Maar ga maar door met smoesjes verzinnen, diep in je hartje weet je ook wel dat wij onoverwinnelijk zijn, die het op het veld laten zien, ipv grote taal achter hun computertje uitslaan.

Leilah
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Leilah » 05 nov 2005 12:58

Ja het was wel weer leuk, ik baal alleen dat ik veel heb moeten missen door vreselijk irritante pijn e.d. :x Maargoed, ik zie het allemaal wel op de film terug :mrgreen:
Nieuwe foto's en log :http://leelah.hyves.nl

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 05 nov 2005 13:17

hee mensen, het was bijzonder gezellig, en iedereen bedankt :) reform natuurlijk voor het organiseren, mijn teamgenoten uiteraard, de medix, die mij gelukkig niet hebben hoeven behandelen (vooral het mannelijke deel van het medixteam was wat erg bloeddorstig :P ), de mensen van de afterparty, en natuurlijk Legolas, die mij geheel belangeloos zo rond een uur of half drie een gratis McMaaltijd offreerde... sorry dat ik je shake opgedronken heb :mrgreen:
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

gave_meid
Majoor
Majoor

Berichtdoor gave_meid » 05 nov 2005 13:49

Napoleon schreef:hee mensen, het was bijzonder gezellig, en iedereen bedankt :) reform natuurlijk voor het organiseren, mijn teamgenoten uiteraard, de medix, die mij gelukkig niet hebben hoeven behandelen (vooral het mannelijke deel van het medixteam was wat erg bloeddorstig :P ), de mensen van de afterparty, en natuurlijk Legolas, die mij geheel belangeloos zo rond een uur of half drie een gratis McMaaltijd offreerde... sorry dat ik je shake opgedronken heb :mrgreen:

:shock: was de mac bij jullie nog open? :shock:
grrr, wij konden er niet in.. *baal* *baal* :x :cry:

maargoed, het was errug leuk gisteren! (en vannacht :mrgreen:)
ondanks alle pijntjes ben ik gewoon door gaan voetballen, schijt aan die rug en voet :mrgreen:

maargoed, nu is het lopen niet al te prettig! :shock:
en m'n rug, daar heb ik ook nog een beetje last van, suuz, voel je je al schuldig? :mrgreen: :mrgreen:

en ik heb op een bizarre wijze mr. incredible ontmoet! :shock: :roll: :mrgreen: :mrgreen: :oops: :mrgreen: :lol:
Nog steeds voor iedereen GM.
Der Tag, an dem ich aufhören werde dich zu lieben,
ist der Tag an dem ich meine Augen für immer schließe

Flappie
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Flappie » 05 nov 2005 14:01

Ah ja het was enorm goed! Nou ja en dat we als Arro-team niet gewonnen hebben, iedereen weet dat de beker eigenlijk voor ons was 8) Maar als Arro-team, en ik als "vriend" die mee mócht doen natuurlijk, moet je de "mythe" rondom "arro" natuurlijk levend houden, dat doe je nu eenmaal niet door simpelweg te winnen :)

p.s. ik mág wel zeggen dat ik persoonlijk aardig goed op dreef was 8)
Alleen weer enorm jammer dat ik de afterparty heb moeten missen. Tot februari iig weer!
God bless mommy and matchbox cars
God bless dad and thanks for the stars
God hears amen wherever we are
And I love you

gave_meid
Majoor
Majoor

Berichtdoor gave_meid » 05 nov 2005 14:11

:mrgreen: *grijnz* toen ons team al een paar keer heerlijk had verloren, begonnen we toch echt voor het arroteam te zijn :mrgreen:
want dan was er natuurlijk wel gesmakkerd 8) :mrgreen:
Nog steeds voor iedereen GM.
Der Tag, an dem ich aufhören werde dich zu lieben,
ist der Tag an dem ich meine Augen für immer schließe

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 05 nov 2005 14:53

Napoleon schreef:(vooral het mannelijke deel van het medixteam was wat erg bloeddorstig :P )

*neemt een slokje*

Hmmm.... dat moet een groepje B zijn.... even kijken....
*slrp*
Als ik het niet dacht... Rhesusfactortje positief....

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 05 nov 2005 15:07

:-oo =D>

Iedereen bedankt voor de supergezellige avond enzo!
Leuk iedereen weer gesproken te hebben en ook weer neuwes 8) :D
@Lego.. :mrgreen: voortaan drink je je water zélf op oke? 8)
Zeg Nap, je hebt de schade van je alcohol-vrije week vanacht weer ruimschoots ingehaald neem ik aan? 8)

En nee..deze keer géén nachtelijke avondtuurtjes..deze keer was de dag erna een ramp.. s:| :mrgreen:

Maareh, goeie organisatie Reform! (denk ik 8) )
En winnaars: Gefeliciteerd uiteraard! :D

reform
Moderator

Berichtdoor reform » 05 nov 2005 15:29

Mensen het was me weer een waar genoegen om het te organiseren. Maar zonder jullie was het natuurlijk allemaal niet gelukt. Bedankt voor de hartverwarmende reacties! Ik ben benieuwd naar de foto's.

En in 2006 gaan we voor de TRIPLE!

Terug naar “Archief”