Moderator: Moderafo's
barry rab schreef:ik denk dat de meeste mensen te weinig bewegen.
Je ziet ook overal dikke mensen.
Produkt van de twee verdieners maatschapij waar de plaats voor sport verdwijnt.
Ik zelf heb naar mijn schooltijd ook te weinig aan sport gedaan (1x in de twee weken een half uurtje squas).
1 jaar geleden weer de draad op gepakt.
Ik hardloop 2x in de week 45 minuten (+/- 8 km) als het kan soms 3x in de week resultaat naar 1 jaar 20 kg afgevallen en meer energie
Lorijntje schreef:MrSokkie schreef:Vanochtend voor het eerst sinds máánden weer eens gaan Body Pumpen, en me meteen maar voorgenomen dat 2 weer 2 keer per week te gaan doen.
Kick,op welke sportschool doe je dat? In Oestgeest ??
amigo schreef:veeeeeeeels te weinig ;p
neem een voorbeeld aan mij
4 uur per week fitnes
2 uur per week karate
4 uur per weer judo
1 uur per week voetballen
10 uur per week tafeltennisen
MrSokkie schreef:Lorijntje schreef:MrSokkie schreef:Vanochtend voor het eerst sinds máánden weer eens gaan Body Pumpen, en me meteen maar voorgenomen dat 2 weer 2 keer per week te gaan doen.
Kick,op welke sportschool doe je dat? In Oestgeest ??
SportCity in Leiden, en tja, sinds ik gewoon echt werk heb ik ook stukken minder tijd om te sporten. helaas.
Maar als je geinteresseerd bent.. ga er een keer langs. Het lidmaatschap is vrij prijzig maar je krijgt er echt een hoop voor terug. En dat body pumpen is helemaal fantastisch. Het is een groepsles, dus de verhouding man-vrouw is 1 op 9. Het is dus erg vrouwvriendelijk, en voor de mannen: gewoon wat extra kilo's aan je halter en het is echt zwaar, maar je hebt wel prettig uitzicht.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten