Groene ogen

niet veel kleiner dan 1.70 m
1 vriendelijk karakter
Dat God haar Vader is
Gevoel voor humor
1 klein gevoel voor techniek
Luisteren (type aktief luisteren)
Dit moet haast te doen zijn, toch?

Moderator: Moderafo's
André schreef:Een mooie vrouw heeft/is/weet/kan:
Groene ogen![]()
niet veel kleiner dan 1.70 m
1 vriendelijk karakter
Dat God haar Vader is
Gevoel voor humor
1 klein gevoel voor techniek
Luisteren (type aktief luisteren)
Dit moet haast te doen zijn, toch?
LOL, misschien geen vriendelijk argument, maar ik ben iets ouder dan jij en weet inmiddels ook andersIk heb het idee dat het andersom helemaal niet zo erg is, dat meiden een stereotiep beeld van mannen hebben...alleen dan die blauwe ogen en het kontje
OO, vertel?Ik geloof trwns helemaaaaaal niet die dingen die je noemt Andre
Dat is wel weer zo, maar geldt vaak voor de eerste keerVeel mensen hebben van tevoren een beeld van degene die ze 'zoeken'/'willen'...maar toch zie je vaak dat degene op wie ze helemaal dol verliefd worden heel anders is...grappig
Niet mee eens, je kunt je afsluiten voor verliefd worden op iemand.Zareb schreef:André schreef:later ga je nadenken.
Is dat zo? Ik geloof er niets van. Over "houden van" kun je niet nadenken. Dat overkomt je.
André schreef:Niet mee eens, je kunt je afsluiten voor verliefd worden op iemand.Zareb schreef:André schreef:later ga je nadenken.
Is dat zo? Ik geloof er niets van. Over "houden van" kun je niet nadenken. Dat overkomt je.
En je kunt duidelijk zijn in wat de ander wel/niet van je kan verwachten.
Maar misschien heb ik een vreemde denkwijze hierover?
Daarom is msn/internet natuurlijk ook het relatiemedium bij uitstek, daar leer je namelijk eerst het karakter kennen.Ik denk dat wanneer je een vrouw tegenkomt die jij leuk vindt, je eerst kijkt naar uiterlijke kenmerken.
Dat heb ik nooit zo ervaren, een daarbij, daar zou dan ook weer niets mis mee zijn..Maar daar moet het niet bij blijven. Je moet allereerst jezelf bewaren voor het kijken naar een vrouw om haar lichaam, daarmee bedoel ik de vrouwelijke vormen. Die spelen nimmer een rol in het aangaan van een relatie.
Ik weet niet of je dat zo snel merkt, ik weet dat je binnen onze gezindte namelijk niet snel het godvrezende stempeltje krijgt, er zijn echt veel meer mensen die echt geloven dan dat er bestempeld zijn. Ook dat moet je in je achterhoofd houden.Daarna ga je natuurlijk informatie inwinnen, dan kom er gauw genoeg achter of die vrouw Godvrezend is of niet. Dan is het natuurlijk zaak dat jij een keuze maakt. Ervoor gaan of niet.
Grinnikt.. je vind haar mooi omdat je van haar houdt, niet andersomIk heb zo'n vijf maanden geleden een fantastische vrouw ontmoet. Ze is knap en dat viel me direct op. Maar dat wil niet zeggen dat ik verliefd ben op haar om haar knappe uiterlijk. Ik ben verliefd op haar om haar karakter.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten