Een mooie vrouw

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

André

Berichtdoor André » 31 okt 2005 14:20

Een mooie vrouw heeft/is/weet/kan:

Groene ogen 8)
niet veel kleiner dan 1.70 m
1 vriendelijk karakter
Dat God haar Vader is
Gevoel voor humor
1 klein gevoel voor techniek
Luisteren (type aktief luisteren)

Dit moet haast te doen zijn, toch? :P

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 31 okt 2005 14:25

André schreef:Een mooie vrouw heeft/is/weet/kan:

Groene ogen 8)
niet veel kleiner dan 1.70 m
1 vriendelijk karakter
Dat God haar Vader is
Gevoel voor humor
1 klein gevoel voor techniek
Luisteren (type aktief luisteren)

Dit moet haast te doen zijn, toch? :P

Whaha, suc6 met zoeken :P

Ach, bijna alle jongens roepen altijd: lief, aardig, vriendelijk, kunnen luisteren, mooi (niet perse knap) zijn, gevoel voor humor

Zucht...

Ik heb het idee dat het andersom helemaal niet zo erg is, dat meiden een stereotiep beeld van mannen hebben...alleen dan die blauwe ogen en het kontje ;)

Naja, van de vrouwen die de man over het algemeen zoekt zijn er erg weinig, dus misschien een idee om het beeld aan te passen :P
Ik geloof trwns helemaaaaaal niet die dingen die je noemt Andre ;)
Veel mensen hebben van tevoren een beeld van degene die ze 'zoeken'/'willen'...maar toch zie je vaak dat degene op wie ze helemaal dol verliefd worden heel anders is...grappig :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

André

Berichtdoor André » 31 okt 2005 14:37

Ik heb het idee dat het andersom helemaal niet zo erg is, dat meiden een stereotiep beeld van mannen hebben...alleen dan die blauwe ogen en het kontje ;)
LOL, misschien geen vriendelijk argument, maar ik ben iets ouder dan jij en weet inmiddels ook anders :P
Ik geloof trwns helemaaaaaal niet die dingen die je noemt Andre ;)
OO, vertel?
Veel mensen hebben van tevoren een beeld van degene die ze 'zoeken'/'willen'...maar toch zie je vaak dat degene op wie ze helemaal dol verliefd worden heel anders is...grappig :D
Dat is wel weer zo, maar geldt vaak voor de eerste keer 8) , later ga je nadenken. :wink:

Zareb
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Zareb » 31 okt 2005 14:44

André schreef:later ga je nadenken. :wink:

Is dat zo? Ik geloof er niets van. Over "houden van" kun je niet nadenken. Dat overkomt je.

André

Berichtdoor André » 31 okt 2005 14:55

Zareb schreef:

Is dat zo? Ik geloof er niets van. Over "houden van" kun je niet nadenken. Dat overkomt je.
Niet mee eens, je kunt je afsluiten voor verliefd worden op iemand.
En je kunt duidelijk zijn in wat de ander wel/niet van je kan verwachten.
Maar misschien heb ik een vreemde denkwijze hierover?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 31 okt 2005 15:32

André schreef:
Zareb schreef:

Niet mee eens, je kunt je afsluiten voor verliefd worden op iemand.
En je kunt duidelijk zijn in wat de ander wel/niet van je kan verwachten.
Maar misschien heb ik een vreemde denkwijze hierover?

Oja, ik weet er alles van, je afsluiten van verliefd worden...maar ik weet wel zeker dat het lang niet altijd goed is om gevoelens te onderdrukken!
Waarom zou je niet lekker verliefd zijn? Bij mij maakt het mijn leven altijd wel net wat vrolijker! Als je op die momenten maar wel realistisch blijft denken, en niet te sterk in een toekomst samen gelooft, als hij allang heeft gezegd dat hij dat niet wil...

Hmm...toch spreek ik mezelf tegen :)
Ik heb een half jaar lang voor mezelf volgehouden dat ik en degene die nu mijn vriend is, bij elkaar hoorden. Maar hij dacht er anders over.
Ik heb me er toen bij neergelegd, en was niet verliefd meer. Maar toch kwam steeds dat gevoel van 'wij horen WEL bij elkaar' boven, als ik hem zag, en ik zag hem vaak ;)
Nu zie ik dat mijn gevoel me dus niet bedrogen heeft want we horen idd bij elkaar :D

Maar ik weet ook wel dat dat lang niet altijd zo is hoor...
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Struis
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Struis » 31 okt 2005 15:33

Ja ja.
Het gaat mij er niet om -misschien jullie wel- waar je naar kijkt als je met iemand verkering wilt. Dan kijk je uiteraard naar meer.
Het gaat mij er ook niet om dat mensen eerst een prachtige lijst maken van fantastische eigenschappen, om vervolgens doodleuk en verrassend te melden dat de betreffende eigenschappen -hoe kan het ook anders- allemaal verpersoonlijkt zijn in hun partner.
Het gaat mij meer om eerlijkheid. Als je een mooie vrouw ziet -een vrouw waarbij je denkt 'he, mooie vrouw'- denk je echt niet meteen aan hoe godvrezend ze wel niet is. Vrouwen waar dat van afstraalt zijn zeldzaam.
Dus ja, het gaat allereerst om uiterlijk. Maar het innerlijk is een niet te versmaden factor, mee eens.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 31 okt 2005 15:48

Waarom mannen vrouwen mooi vinden? nou gewoon omdat het vrouwen zijn 8)
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Arco
Majoor
Majoor

Berichtdoor Arco » 31 okt 2005 15:51

Ik denk dat wanneer je een vrouw tegenkomt die jij leuk vindt, je eerst kijkt naar uiterlijke kenmerken. Maar daar moet het niet bij blijven. Je moet allereerst jezelf bewaren voor het kijken naar een vrouw om haar lichaam, daarmee bedoel ik de vrouwelijke vormen. Die spelen nimmer een rol in het aangaan van een relatie.

Daarna ga je natuurlijk informatie inwinnen, dan kom er gauw genoeg achter of die vrouw Godvrezend is of niet. Dan is het natuurlijk zaak dat jij een keuze maakt. Ervoor gaan of niet.

Ik heb zo'n vijf maanden geleden een fantastische vrouw ontmoet. Ze is knap en dat viel me direct op. Maar dat wil niet zeggen dat ik verliefd ben op haar om haar knappe uiterlijk. Ik ben verliefd op haar om haar karakter.
"Vertrouw op de HEERE met heel je hart, en steun op je eigen inzicht niet." - Spr. 3:5

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 31 okt 2005 15:57

Ik denk dat wanneer je een vrouw tegenkomt die jij leuk vindt, je eerst kijkt naar uiterlijke kenmerken.
Daarom is msn/internet natuurlijk ook het relatiemedium bij uitstek, daar leer je namelijk eerst het karakter kennen.

Maar daar moet het niet bij blijven. Je moet allereerst jezelf bewaren voor het kijken naar een vrouw om haar lichaam, daarmee bedoel ik de vrouwelijke vormen. Die spelen nimmer een rol in het aangaan van een relatie.
Dat heb ik nooit zo ervaren, een daarbij, daar zou dan ook weer niets mis mee zijn..

Daarna ga je natuurlijk informatie inwinnen, dan kom er gauw genoeg achter of die vrouw Godvrezend is of niet. Dan is het natuurlijk zaak dat jij een keuze maakt. Ervoor gaan of niet.
Ik weet niet of je dat zo snel merkt, ik weet dat je binnen onze gezindte namelijk niet snel het godvrezende stempeltje krijgt, er zijn echt veel meer mensen die echt geloven dan dat er bestempeld zijn. Ook dat moet je in je achterhoofd houden.

Ik heb zo'n vijf maanden geleden een fantastische vrouw ontmoet. Ze is knap en dat viel me direct op. Maar dat wil niet zeggen dat ik verliefd ben op haar om haar knappe uiterlijk. Ik ben verliefd op haar om haar karakter.
Grinnikt.. je vind haar mooi omdat je van haar houdt, niet andersom :)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 31 okt 2005 15:57

Ze is knap en dat viel me direct op.

Jij vínd haar knap.
Van het woord 'knap' bestaat geen definitie, omdat iedereen daar nl. weer anders over denkt. :wink:

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 31 okt 2005 16:02

Smurffie schreef:
Ze is knap en dat viel me direct op.

Jij vínd haar knap.
Van het woord 'knap' bestaat geen definitie, omdat iedereen daar nl. weer anders over denkt. :wink:
Tja, wat een afknapper..

Arco
Majoor
Majoor

Berichtdoor Arco » 31 okt 2005 16:27

Ach ja, ik heb mijn mening en ervaring vertelt en that's it.
"Vertrouw op de HEERE met heel je hart, en steun op je eigen inzicht niet." - Spr. 3:5

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 31 okt 2005 16:30

Ik voel me niet 'bedreigd' als er in mijn ogen een mooie vrouw in de buurt is, ik word er niet onzeker van, ik heb meer zoiets van: ik ben ik en bedeeld met een misschien wat minder mooi uiterlijk, maar wat maakt dat uit? Het draait uiteindelijk toch om het innerlijk.

Ik ken sinds kort een jongen die sinds een x aantal jaar mank loopt vanwege een auto-ongeluk en hij heeft er heel veel moeite mee om vrouwen te benaderen, want: 'vrouwen willen toch geen manke vent'.
In hoeverre ga je als vrouw zijnde hier mee om? Ik heb hem gezegd dat als een vrouw zoiets tegen hem zegt, verder niets om zijn innerlijk geeft. Ik persoonlijk heb liever een manke ware Jacob dan een *** van een vent met twee gezonde benen. Nu ziet hij dat gelukkig wel in en is hij er aardig overheen en stukken minder onzeker, maar het geeft toch wel aan dat uiterlijk een grote rol speelt.

Ikzelf heb wel een paar voorkeuren als het gaat om het uiterlijk en innerlijk van een jongen, maar het innerlijk is uiteindelijk wel de bepalende factor.
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

André

Berichtdoor André » 31 okt 2005 16:36

Raido schreef:Waarom mannen vrouwen mooi vinden? nou gewoon omdat het vrouwen zijn 8)
LOL

Terug naar “Archief”